Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Gathering is releasing the FULL VERSION of Hidden & Dangerous Deluxe as a FREE download to precede the release of Hidden & Dangerous 2, which will ship to stores at the end of this month. Command a group of SAS soldiers in the original tactical strategy squad-based game! This FULL FREE GAME contains the original award-winning Hidden & Dangerous, the Devil's Bridge expansion pack, plus the game editor. Read full article for more details. www.gamershell.com for å laste ned Lenke til kommentar
Semmern Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Litt sjef! Jeg digget det originale H&D. Må....laste.....ned!!!! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hmm, 123 KB/Sec, ikke så altfor verst. Det er det jeg liker så godt med Gamershell, det er stort sett alltid en bra linje tilgjengelig for download, helt uten krav om registerering eller noe. De rocker! Kjempebra, gleder meg til å spille! Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fila jeg henta ned fra gamershell var korrupt Hentet ned påny fra 3dgamers og da funka det. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Skulle til å si at det gikk greit, men så fikk jeg samme beskjed her.. får prøve det andre stedet i morgen. Klokken er halv ett og jeg skal opp 06:15 .. zzZZzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå