AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg har planlagt en date på fredag med en jente jeg møtte forige helg. Da jeg traff henne fant vi tonen med en gang, og vi har allerede hatt sex tre ganger. Jeg følte meg veldig betatt av henne da jeg traff henne, og før vi hadde hatt sex. Det var også da jeg planla daten på fredag..Det som jeg syns er så merkelig er at jeg digger henne personlighetsmessig. Vi har veldig god kjemi og kommer godt overens, samtidig som jeg syns hun er ganske pen. Men nå er jeg bare veldig usikker på følelsene mine. Jeg føler meg plutselig ikke betatt av henne i det hele tatt lenger, samtidig er jeg på en måte forpliktet til å dra på daten nå.. Jeg høres kanskje ut som en dust, men hvis jeg skulle kunne styre det selv skulle jeg ønske jeg følte mer for denne jenta nå, ettersom hun virker perfekt på mange måter. Det er bare et eller annet som holder meg tilbake og jeg vet ikke hva..Jeg har likevel bestemt meg for å dra på daten og se hvordan det går. Jeg hater bare tanken på å gi henne forhåpninger om at dette kan bli noe, også er jeg egentlig ikke interessert.. Følte bare jeg måtte dele tankene mine. Jeg pleier egentlig aldri å skrive her. Anonymous poster hash: a6caf...516 Anonymous poster hash: a6caf...516 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 you fucked her too soon tidlig sex tar bort all spenning og sommerfugler i magen, så da blir det litt dempet kan du si Anonymous poster hash: 6b3e6...876 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Gå på den og se hvordan det går 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 TS her igjen:Takk for svar. Jeg skal nok bare gjennomføre og se hvordan det går. Blir sikkert hyggelig. Men er det noen som har erfaringer med lignende situasjon? er usikker på om jeg kan få følelser for denne jenta. Kan liksom ikke tvinge det frem. Anonymous poster hash: a6caf...516 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 TS her igjen: Takk for svar. Jeg skal nok bare gjennomføre og se hvordan det går. Blir sikkert hyggelig. Men er det noen som har erfaringer med lignende situasjon? er usikker på om jeg kan få følelser for denne jenta. Kan liksom ikke tvinge det frem. Anonymous poster hash: a6caf...516 hvis du ikke er overbevist om at hun er en person du vil inngå et forhold med, så skal du ikke gjøre det heller. Ha sex til du blir lei og dump henne Anonymous poster hash: 6b3e6...876 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Date er vel ikke garanti om forhold heller. Møt henne og se hvordan det går. Du forplikter deg ikke til noe. Følelser kan bruke litt tid på å komme, men du ser hvordan det føles på fredag. Avslutt raskt om det blir helt feil eller gå til sengs om dere vil det. Når du vet hva du vil, vær tydelig på det. Eventuelt at dere kan møtes for sex om begge vil. Dere gjorde det jo tre ganger 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Date er vel ikke garanti om forhold heller. Møt henne og se hvordan det går. Du forplikter deg ikke til noe. Følelser kan bruke litt tid på å komme, men du ser hvordan det føles på fredag. Avslutt raskt om det blir helt feil eller gå til sengs om dere vil det. Når du vet hva du vil, vær tydelig på det. Eventuelt at dere kan møtes for sex om begge vil. Dere gjorde det jo tre ganger Ingen forpliktelser, det er jo sant. Jeg er bare alt for redd for å såre noen, men det var dette jeg trengte å høre. Takk for innspill Anonymous poster hash: a6caf...516 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg har planlagt en date på fredag med en jente jeg møtte forige helg. Da jeg traff henne fant vi tonen med en gang, og vi har allerede hatt sex tre ganger. Jeg følte meg veldig betatt av henne da jeg traff henne, og før vi hadde hatt sex. Det var også da jeg planla daten på fredag.. Det som jeg syns er så merkelig er at jeg digger henne personlighetsmessig. Vi har veldig god kjemi og kommer godt overens, samtidig som jeg syns hun er ganske pen. Men nå er jeg bare veldig usikker på følelsene mine. Jeg føler meg plutselig ikke betatt av henne i det hele tatt lenger, samtidig er jeg på en måte forpliktet til å dra på daten nå.. Jeg høres kanskje ut som en dust, men hvis jeg skulle kunne styre det selv skulle jeg ønske jeg følte mer for denne jenta nå, ettersom hun virker perfekt på mange måter. Det er bare et eller annet som holder meg tilbake og jeg vet ikke hva.. Jeg har likevel bestemt meg for å dra på daten og se hvordan det går. Jeg hater bare tanken på å gi henne forhåpninger om at dette kan bli noe, også er jeg egentlig ikke interessert.. Følte bare jeg måtte dele tankene mine. Jeg pleier egentlig aldri å skrive her. Anonymous poster hash: a6caf...516 Anonymous poster hash: a6caf...516 Du knullet henne for tidlig... Det er derfor jeg holder igjen nå, for jeg er ikke ute etter å gå igjennom 10000000000 partnere før jeg finner den rette.... Det er dessuten farlig, og jeg er livredd sykdommer, og vet jeg er sykdomsfri så jeg tør ikke .Beste er å bli godt kjent med et menneske før en har sex! Jeg kommer til å si klart i fra til min date om dette! Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Date er vel ikke garanti om forhold heller. Møt henne og se hvordan det går. Du forplikter deg ikke til noe. Følelser kan bruke litt tid på å komme, men du ser hvordan det føles på fredag. Avslutt raskt om det blir helt feil eller gå til sengs om dere vil det. Når du vet hva du vil, vær tydelig på det. Eventuelt at dere kan møtes for sex om begge vil. Dere gjorde det jo tre ganger Ingen forpliktelser, det er jo sant. Jeg er bare alt for redd for å såre noen, men det var dette jeg trengte å høre. Takk for innspill Anonymous poster hash: a6caf...516 ja,, det er ingenting som heter forpliktelser... så lenge dere ikke har avtalt et forhold,, men fint å oppføre seg medmenneskelig og forståelig med hennes situasjon.... Beste er å ikke si rett ut at du ikke føler det rette for henne..... Jeg hadde en slik opplevelse en gang der fyren satt på sengekanten og fortalte meg at han var null interessert egentlig. Det virket ikke slik ut når vi hadde sex. Virket ut som om han hadde full tenning, så rart... men kanskje han hadde forpliktelsesangst.... Jeg har den litt selv nå kjenner jeg.... Men viktig å passe på hvordan en sier det til henne. Si at du vil ha henne som en venn eller noe... og se hva som skjer... Det er den beste start ! Kutt sex Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Bedre å ha date, se hvordan det går og så si fra hva man vil og så ta det fra der, ikke sex først og så si at man ikke har følelser. Hun fortjener å vite om det er håp for mer eller ikke. Noen ganger skjer ting fort da. Er ingen regler der, må ikke være negativt. Kommer an på kjemi etc. 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Er ikke lette ting dette med dating... Jeg har noe på gang selv, der jeg sitter å er usikker på om han er den rette....men samtidig har jeg lyst å finne ut. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Du knullet henne for tidlig... Slettes ikke sikkert. Jeg har lengre forhold bak meg, og som regel har de begynt med sex, for så å utvikle seg videre. Jeg mister i alle fall lett interessen om det ikke virker å være noen interesse for intimitet. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Bedre å ha date, se hvordan det går og så si fra hva man vil og så ta det fra der, ikke sex først og så si at man ikke har følelser. Hun fortjener å vite om det er håp for mer eller ikke. Noen ganger skjer ting fort da. Er ingen regler der, må ikke være negativt. Kommer an på kjemi etc. enig i dette Jeg har hatt sex før med menn som hadde sex med meg, for så å si rett etterpå at de ikke har følelser for meg. Den føles ikke grei! Best å forsikre seg om at begge har følelser der før sexen. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Du knullet henne for tidlig... Slettes ikke sikkert. Jeg har lengre forhold bak meg, og som regel har de begynt med sex, for så å utvikle seg videre. Jeg mister i alle fall lett interessen om det ikke virker å være noen interesse for intimitet. Jeg liker ikke den måten å gå frem på. For jeg vil føle at en mann har rette interesser på plass for meg før sex.... ellers er det så unødvendig med sex. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Da er det greit å vite at det finnes folk der ute som ser totalt motsatt på det. Folk som potensiellt kan være ditt livs kjærlighet. Folk som synes ditt syn på saken er like fremmed som du synes deres syn er. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Da er det greit å vite at det finnes folk der ute som ser totalt motsatt på det. Folk som potensiellt kan være ditt livs kjærlighet. Folk som synes ditt syn på saken er like fremmed som du synes deres syn er. Så du mener at sex først, så bli kjent? haha... nei den funker ikke for meg Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Siste var kun en opplysning til deg, ikke en veiledning. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Siste var kun en opplysning til deg, ikke en veiledning. Sex sist, først bli kjent Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg tror kanskje du ikke leser, eller i alle fall ikke forstår det du leser. Det er kanskje grunnen til alle gjentagelsene. Igjen, jeg opplyser om at det er syn som faller naturlig for A N D R E E N N D E G som kan være greie å forstå, S E L V O M D U I K K E H A R S A M M E S Y N . 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Det er aldri noen fasit. Noen ganger havner man i seng fort og så blir det likevel et seriøst forhold. Du har nok hatt en del uflaks når det gjelder menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå