Evil_Hail Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 jeg har planer om å kjøpe et nytt compucase kabbis (dragonslayer sort) og modde det er første modden min, så det må ikke være for vanskelig 1. hadde tenkt meg firkanta plexi, men går det ann å skjære midt i plexien og sette inn en 80, 92 eller 120mm vifte der? evn. hvilket verktøy trenger jeg. 2. som 1. men la det stå igjen stål til et kryss i midten (som på bla. raidmax kabbisene) og så sette inn en 80, 92 eller 120mm vifte... 3. hvordan ville det se ut med lilla plastikkfolie (finnes det?) bak plexien? finner ikke lilla plexi Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 3. hvordan ville det se ut med lilla plastikkfolie (finnes det?) bak plexien? finner ikke lilla plexi Sett heller inn en lilla katode bak plexien. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 det finnes jo slik i boktrekk ...kan jo lime det fast på sidene av plexiglasset.... :o Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 lilla plastfolie er ikke noe problem å finne. ingen andre farger heller for den saks skyld. det jeg tenker på da er lysfilter til bruk i teater/scene-lys. Ljudia har noen grunnfarger, lilla også om jeg ikke tar feil. eller du kan dra til en musikkintrumentforretning og høre om de har lysfilter i ønsket farge. Lenke til kommentar
Mawk Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ta to tynne plexiglass plater og lilla plastfolie i mellom. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Du kan jo bruke sånn film som de bruker på bilruter, hvis du finner lilla da.. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ide: lilla uv tusj på HELE vinduet og sett et uv lys bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå