AfterGlow Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Se den fascinerende videoen.Her flyr pelikanen med et GoPro-kamera på nebbet Lenke til kommentar
Kakemann Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Artig. Hadde tenkt å kjøpe meg quadcopter til GoProen, men dette er jo en mye morsommere løsning. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Artig. Hadde tenkt å kjøpe meg quadcopter til GoProen, men dette er jo en mye morsommere løsning. Så nå ditcher du kopteret og satser på å finne skadde fugler du kan trene opp og lime kamera til nebbet på? AtW 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Så nå ditcher du kopteret og satser på å finne skadde fugler du kan trene opp og lime kamera til nebbet på? R-O-F-L!! Lenke til kommentar
Kakemann Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Artig. Hadde tenkt å kjøpe meg quadcopter til GoProen, men dette er jo en mye morsommere løsning. Så nå ditcher du kopteret og satser på å finne skadde fugler du kan trene opp og lime kamera til nebbet på? AtW Egentlig hadde jeg tenkt å bare kjøpe en pelikan, og evt. trene den opp. Forferdelig mye arbeid å måtte finne nye fugler hele tiden. Noen som vet hvor man får kjøpt pelikaner? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Er det dette man kaller fugleperspektiv? *badom-psssh* 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Artig. Hadde tenkt å kjøpe meg quadcopter til GoProen, men dette er jo en mye morsommere løsning. Så nå ditcher du kopteret og satser på å finne skadde fugler du kan trene opp og lime kamera til nebbet på? AtW Egentlig hadde jeg tenkt å bare kjøpe en pelikan, og evt. trene den opp. Forferdelig mye arbeid å måtte finne nye fugler hele tiden. Noen som vet hvor man får kjøpt pelikaner? Du får ta kontakt med http://www.ballardsportaircraft.com/pages/bsa_home.html så skal du ikke se om at du får din egen pelican Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 @ Kakemann: Kjøpte et par pelikaner på eBay av selger IsThisForReal74. Han sender til Norge. Frakten er på en måte gratis. Stilig video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg