Rankiz Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hei, har alltid synes at Fixie sykkelene ser ekstremt kule ut, men har aldri gått til innkjøp av en, da singlespeed (null-gir) høres veldig upraktisk ut. Uansett, fant denne sykkelen på ebay. Ligner på en Fixie, men er en vanlig sykkel og har 18 gir. Hovedmålet med sykkelen er at jeg skal ha en sykkel som ser meget bra ut og som skal brukes fra og til togstasjonen og dagligdagse ting osv. Kommer til å bytte styret med Flat Bar hvis jeg kjøper den Hva synes dere om sykkelen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Jeg syntes de som har litt mer autentisitet over seg er ganske fete. Type gammel racersykkel, opp-ned droppbar som horna er kuttet på (og eventuelt smalnet inn) Sleekt sete, lettvektshjul og bremser med tilhørende metalltabs fjernet. Veldig lite praktiske de fleste steder i norge riktignok, d må være sykt sterk i beina ihvertfall med så mye bakker som vi har her. Hadde jeg bodd i New York så hadde jeg bygget en fixie, litt mer praktisk i relativt flate gater. Forøvrig syntes jeg sykkelen så helt ok ut, om noe kjedelig og den kan nesten garantert kastes etter en sesong eller to med litt tid på sykkelen. Virker som noe ordentlig crap. Endret 4. mars 2014 av multisync Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Er jo ikke snakk om en fixie i dette tilfellet, men en sykkel som har samme design som en fixie (minimalistisk), men med 18 gir. Endret 4. mars 2014 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå