afroditee Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) *snip* 21 år og dere har vært sammen i to år allerede......Høres ut som et kjedelig forhold, veldig få som holder sammen når de blir sammen i så ung alder. Altfor umodne. ## lang quote av førstepost fjernet av ilpostino ## Endret 5. mars 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Vi har ikke mye å basere en slik konklusjon på, annet enn at hun var utro. Selv om de er ung må ikke forholdet være kjedelig. Finnes eksempler på folk som har blitt sammen yngre også og som holder sammen. Hvordan forholdet deres er eller har vært er ikke opp til oss å dømme. Hva om han er drømmemannen hennes, bare at hun dreit på draget? Vi har altfor lite fakta til å si slikt. Håper praten i kveld gikk bra, uansett retning den tok. Modig å ta en prat. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Håper du slo opp med henne. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Hva er galt med mennesker nå til dags, har ekteskap og trofasthet ingen verdier lenger? Etter min erfaring så klarer ingen jenter å holde seg så lenge det dukker opp en kjekk nok kar og ingen får vite om det. Har vært sammen med 3 jenter nå som har gjort akkurat det samme. Så jeg bare smiler og sier du er tilgitt, mens jeg bruker hun som en puledokke til jeg har funnet noe nytt. Samme gjelder jo selvfølgelig for gutter, men jentene har det liksom vært håp for, de som må dra i bremsen. Anonymous poster hash: 8e7da...7af Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hva er galt med mennesker nå til dags, har ekteskap og trofasthet ingen verdier lenger? Etter min erfaring så klarer ingen jenter å holde seg så lenge det dukker opp en kjekk nok kar og ingen får vite om det. Har vært sammen med 3 jenter nå som har gjort akkurat det samme. Så jeg bare smiler og sier du er tilgitt, mens jeg bruker hun som en puledokke til jeg har funnet noe nytt. Samme gjelder jo selvfølgelig for gutter, men jentene har det liksom vært håp for, de som må dra i bremsen. Anonymous poster hash: 8e7da...7af Hvorfor i alle dager er det jentenes ansvar å "dra i bremsen"??? Lenke til kommentar
Kortsluttning Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Hva er galt med mennesker nå til dags, har ekteskap og trofasthet ingen verdier lenger? Etter min erfaring så klarer ingen jenter å holde seg så lenge det dukker opp en kjekk nok kar og ingen får vite om det. Har vært sammen med 3 jenter nå som har gjort akkurat det samme. Så jeg bare smiler og sier du er tilgitt, mens jeg bruker hun som en puledokke til jeg har funnet noe nytt. Samme gjelder jo selvfølgelig for gutter, men jentene har det liksom vært håp for, de som må dra i bremsen. Anonymous poster hash: 8e7da...7af Hvorfor i alle dager er det jentenes ansvar å "dra i bremsen"??? Gutta klarer det hvertfall ikke:) Endret 5. mars 2014 av Kortsluttning Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg velger da å tro at gutter også klarer det! 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hvis dine tre siste kjærester har vært utro vil jeg påstå at du gjør noe alvorlig feil. 5 Lenke til kommentar
Anes/Anders Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Håper å få respond om hva som skjedde siden jeg tror alle her syns at det er et veldig stort valg du må gjøre. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Dette er da svært enkelt. Ei dame som har vært utro kaster man ut på minuttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå