baguett Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Har lenge hatt et problem med facebook-appen på android, den vil veldig ofte ikke laste inn bilder på news feeden. Dette gjelder alle mine enheter, men problemet virker å oppstå mest når jeg er koblet på wifi. Har hatt problemet i over ett år og det blir ikke bedre med oppdateringene facebook kommer med gjevnlig. Flere som har problemet? Kan også nevne at facebook også pleier å ikke ville laste inn mer av news feeden når jeg scroller helt ned... Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 14,7 % av vurderingene er 1 stjerne, og 19,8 % har enten gitt 1 eller 2 stjerner ... Det burde vel svare på hvordan den appen er for en del brukere. Men ja, sitter på samme problem selv. Kuttet ut appen helt, da hver eneste oppdateringer gjør vondt verre Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Tenkte at det ikke var mulig at så mange andre slet med det samme, da Facebook burde ha god råd til å lage en god app, men ser jo ikke sånn ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå