Gå til innhold

Skranglelyd i helt ny ps4

Anbefalte innlegg

Hentet min ps4 på posten i dag og det første jeg merket når jeg pakker den opp er at det høres ut som det ligget noe løst inni maskinen, en skrue eller noe. Noen som har vært borti det samme? Bare man snur den rundt eller til siden så hører man tingen flytter på seg.

Har lest at det er mulig og åpne den og bytte harddisk, kanskje ikke så lurt og åpne den for og finne feilen med tanke på garanti, for man må vel skru opp for og komme til inni maskinen?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hentet min ps4 på posten i dag og det første jeg merket når jeg pakker den opp er at det høres ut som det ligget noe løst inni maskinen, en skrue eller noe. Noen som har vært borti det samme? Bare man snur den rundt eller til siden så hører man tingen flytter på seg.

Har lest at det er mulig og åpne den og bytte harddisk, kanskje ikke så lurt og åpne den for og finne feilen med tanke på garanti, for man må vel skru opp for og komme til inni maskinen?

Takker for svar

Ville kjørt retur på maskinen til tross for at den sikkert er veldig etterlengtet.

Lenke til kommentar

Ja, får returnere den pga dette. Den virker helt fint men det et jo ikke bra at det er noe løst, googlet på engelsk og det er flere som har samme feilen slik at det høres ut som en løs skrue.. Siden den er kjøpt i Norge med garanti så får jeg bare sende den tilbake.

Tenkte bare å høre tilfelle det var enkelt og åpne den og se hva som kommer ut. Bedre å få en ny maskin for man vet jo ikke hvor skruen mangler..

Lenke til kommentar

Takk for tipset, tok av det blanke dekselet nå men det kom ikke ut noe, høres ut som det ligger på andre siden av maskinen, etter og holde den sidelengs og opp ned forsiktig så virker det ut som den tingen har satt seg fast, kjente den nettopp skrangle på innsiden av plasten så det må være noe litt tungt som en større skrue, akkurat nå sitter den fast så hvis den hadde satt seg under transporten så ville jeg ikke visst noe!

Ja skal returnere den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...