raym123 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hentet min ps4 på posten i dag og det første jeg merket når jeg pakker den opp er at det høres ut som det ligget noe løst inni maskinen, en skrue eller noe. Noen som har vært borti det samme? Bare man snur den rundt eller til siden så hører man tingen flytter på seg. Har lest at det er mulig og åpne den og bytte harddisk, kanskje ikke så lurt og åpne den for og finne feilen med tanke på garanti, for man må vel skru opp for og komme til inni maskinen? Takker for svar Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Edit: Sjekket nettopp min PS4, og det er ingen løse deler eller lyder inni den. Endret 3. mars 2014 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hentet min ps4 på posten i dag og det første jeg merket når jeg pakker den opp er at det høres ut som det ligget noe løst inni maskinen, en skrue eller noe. Noen som har vært borti det samme? Bare man snur den rundt eller til siden så hører man tingen flytter på seg. Har lest at det er mulig og åpne den og bytte harddisk, kanskje ikke så lurt og åpne den for og finne feilen med tanke på garanti, for man må vel skru opp for og komme til inni maskinen? Takker for svar Ville kjørt retur på maskinen til tross for at den sikkert er veldig etterlengtet. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Ja, får returnere den pga dette. Den virker helt fint men det et jo ikke bra at det er noe løst, googlet på engelsk og det er flere som har samme feilen slik at det høres ut som en løs skrue.. Siden den er kjøpt i Norge med garanti så får jeg bare sende den tilbake. Tenkte bare å høre tilfelle det var enkelt og åpne den og se hva som kommer ut. Bedre å få en ny maskin for man vet jo ikke hvor skruen mangler.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Det kan ikke være noe inni der du kan bytte harddisk da? Den kan du sjekke uten at det går ut over garanti Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Er vel det beste å bare sende den tilbake ja, hvorfor ta sjansen. Sendte min PS4 tilbake for noen dager siden selv så skjønner at det er kjedelig å måtte gjøre det etter en lang ventetid. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Takk for tipset, tok av det blanke dekselet nå men det kom ikke ut noe, høres ut som det ligger på andre siden av maskinen, etter og holde den sidelengs og opp ned forsiktig så virker det ut som den tingen har satt seg fast, kjente den nettopp skrangle på innsiden av plasten så det må være noe litt tungt som en større skrue, akkurat nå sitter den fast så hvis den hadde satt seg under transporten så ville jeg ikke visst noe! Ja skal returnere den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå