Oh Dear Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Heisann! Jeg går for tiden på Restaurant & Matfag VG1, men det tok ikke lang tid før jeg innså at dette ikke var noe jeg likte i det hele tatt. Dette endte med at jeg har kjempe masse fravær og møter nesten aldri opp når vi har programfag. Har snakket litt med rådgiver angående det å bli delkurselev, det vil si ta alle teoretiske fag (matte, norsk, naturfag & engelsk) og ta bort de timene når vi faktisk er på kjøkkenet og lager mat. Det jeg lurer på er jo om jeg kan komme meg inn på VG2 dersom jeg gjør dette, da mener jeg et av kryssløps fagene (IKT-servicefag eller Fiske og Fangst) eller er det slik at man må fullføre VG1 som fulltidselev? Dersom man stryker i et fag, er det fortsatt mulig å komme inn på VG2? Setter stor pris på all hjelp jeg kan få, skal også spørre rådgiver i løpet av uka, men hadde vært greit om noen kunne gi meg noen svar! Lenke til kommentar
Lasagne Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Hadde i hvertfall ei i 2 klasse som strøyk i matte året før, men lurer på om du max kan ha 3 stryk. Sikkert noen som vet mer Endret 3. mars 2014 av Lasagne Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hvis du får ikke vurdert (stryk) i ett fag må man gå hele 1. klasse om igjen. Har blitt nye regler:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå