Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penis med mye pre-cum, normalt?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg blir vanvittig våt der nede når jeg først blir kåt.

Jeg var ikke sånn før. Det kom kanskje bare noen få dråper, men nå så er det så og si hele utstyret uavhengig av glidemiddelsprodukter, kan dette være normalt?

Jeg hadde ubeskyttet samleie for en god stund tilbake, var 2012 før jul, men var så nervøs for å ha pådratt meg klamydia at jeg dro til legen 2 uker etterpå.

Innenfor denne tidsrammen merket jeg ingen symptomer (har hatt klamydia 1. gang før så vet ossen det føles)

Men denne gangen var det ingenting i nærheten av slike smerter.

Legen ringte meg ikke denne gangen etter jeg avla prøven, som betyr at tar ikke legen kontakt 1 uke etter prøven er avlagt så er det ingenting å tenke på.

Og har ikke hatt samleie siden den gang (ikke diss!), eller jo 1 gang imellom men dette var med kondom så jeg har vært "OK" etter det ikke ble funnet noen kjønnsykdom.

Likevel så har jeg så mye gjennomsiktig slim at neste kvinne jeg møter vil sikkert lure hvordan det er mulig å bli så våt! Det er iallefall god smøring..

Men det som bekymrer meg er at jeg hadde akkurat samme type og mengde "slim" eller precum som den gangen jeg hadde klamydia. Bare at det som er nå lukter mye bedre. Mer søtere, mens når jeg hadde klamydia var det surt og nasty rett og slett..

Serr hva er gærnt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ikke helt...er du gutt eller jente? Du nevner pre-cum og penis, men så snakker du om å bli våt....

Uansett, pre-cum for gutter er helt normalt. Noen får mye, andre lite. Sånn er det. Folk er forskjellige. Det er et naturlig "glidemiddel" som gutter produserer, men som også renser røret klar for utløsing av sæd. Det er på lik linje som jenter når blir våte.

Men plutselig nevner du "smerter" uten sammenheng...hva er dette med smerter du snakker om?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Er gutt :) Ja jeg får det jeg tror er pre-cum altså dette gjennomsiktige "smøremiddelet". Og det blir så vanvittig mye av det.

Det som var greia med smerter var at dette begynte når jeg fikk klamydia den ene gangen før, og det var da den første gangen jeg la merke til at jeg fikk mer pre-cum enn før, og før jeg mistenkte at jeg i det hele tatt hadde klamydia. Så ble jeg kurert, hadde nytt ubeskyttet samleie, testene sa ingenting om klamydia og nå har jeg begynt å få masse pre-cum igjen.

Poenget er at, i og med at jeg aldri var en som fikk mye pre-cum, fikk kjønnsykdom som ble kurert og etter dette har jeg fått masse mer pre-cum, er jeg redd om hva hvis legen gjorde en feil og jeg fortsatt har klamydia fordi dette er akkurat samme mengden som da det oppstod første gangen..

Lenke til kommentar

X'en satte hvertfall stor pris på at jeg ble ganske våt, hun selv var ganske tørr naturlig. Det vanlige for meg på den tiden med sex var en boxer i klesvask per gang. Hadde en infeksjon et år eller to tidligere som "forårsaket" dette, men har returnert til normalen nå etter ca. 10 år. Skulle tro at så lenge det ikke er noen vond lukt e.l. så er det ingenting du trenger bry deg med, men en test skader ikke.

Lenke til kommentar

det er smøring... Blank litt seig væske som kommer ut når du er drit horny. Så langt jeg har oppdaget, kan det være bra, eks'en ble horny av det :) Sånn har det vært for meg ihvertfall. Så ikke tenk at det er feil, tenk at det hjelper deg med å oppnå noe godt :) Det er liksom et signal på noe mer som kan sprute ut :) seksuell kroppsvæsker er egentlig bare sexy, og synes damene du møter på att det er ekkelt, så ikke klandre deg selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...