inearthed Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Noen som har tips/forslag til en fet tattovering? Har lyst på men vet liksom ikke helt hva. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 har hørt snakke om noe som heter traiball, det er drit fett!, helst hele armen eller noe Lenke til kommentar
inearthed Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Kun seriøse svar takk. Troll kan holde seg borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Er du over 18?Om nei, bruk åra til du er 18 til å tenke på det.Om ja, ta noe som betyr noe for deg, eller noe som du synes er kult. Ingen kommer til å gi deg seriøse svar her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 hvorfor tror du at du får useriøse svar? Lenke til kommentar
inearthed Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Det er titals år siden tribals var "in". Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Så ofte man ser både yngre og eldre personer med tribalstatoveringer i dag vil jeg påstå at dette fortsatt er noe som er populært. Jeg personlig mener at greier man ikke selv å finne ut hva slags tatovering man vil ha, ja da har man egentlig ikke så fryktelig lyst på tatovering heller. 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Delfiner med tribal over rumpesprekken har jeg også hørt skal være skikkelig tøft. 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Sommerfugl, anker, drømmefanger, kors, piggtråd/lenke, drage, hjerte, stjerne, rose, hodeskalle, koi, en bart på fingeren. Eller liker du kanskje skrift bedre? Gode forslag er believe, vida la vida, carpe diem, live laugh love, made in Norway, fødselsdatoen din eller kanskje en fet sangtekst. 2 Lenke til kommentar
inearthed Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Mikachu: Takk for seriøst svar i det minste. Ser at dette forumet er alt for soft/jentete for meg, og jeg vil ikke dra nytte av noe tips her. Jeg har hanekam og tenker å tattovere Hardcore på venstre side og Respect på høyre. Ikke bestemt 100% men noe ala det Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Ser at dette forumet er alt for soft/jentete for meg, og jeg vil ikke dra nytte av noe tips her. Denne hadde vært gøy å fått begrunnet litt mer på hvorfor du mener dette. Endret 3. mars 2014 av Hansien 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ser at dette forumet er alt for soft/jentete for meg, og jeg vil ikke dra nytte av noe tips her. Denne hadde vært gøy å fått begrunnet litt mer på hvorfor du mener dette. Mikachu: Takk for seriøst svar i det minste. Ser at dette forumet er alt for soft/jentete for meg, og jeg vil ikke dra nytte av noe tips her. Jeg har hanekam og tenker å tattovere Hardcore på venstre side og Respect på høyre. Ikke bestemt 100% men noe ala det Det er jo fordi han er så hardcore det! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Dude.. Respect må jo være på venstre side. Hjertesiden, sant? Hardcore på høyresiden. Der storebicepsen er. Get it? Post bilde når du er ferdig. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Men fra spøk til revolver. Vet ikke om man tatoverer hodebunn i Norge? Mener å ha hørt at det er ett eller annet med det? Ellers er det jo egentlig ikke noe dumt sted, for kan jo la håret gro for å dekke den til. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Mikachu: Takk for seriøst svar i det minste. Ser at dette forumet er alt for soft/jentete for meg, og jeg vil ikke dra nytte av noe tips her. Jeg har hanekam og tenker å tattovere Hardcore på venstre side og Respect på høyre. Ikke bestemt 100% men noe ala det Wow, er usikker på om jeg håper at du kødder eller ikke. Men fra spøk til revolver. Vet ikke om man tatoverer hodebunn i Norge? Mener å ha hørt at det er ett eller annet med det? Ellers er det jo egentlig ikke noe dumt sted, for kan jo la håret gro for å dekke den til. Kjedelig hvis man far måne, da. Ukult å ha en tatovering halvveis stikkende under hentesveisen Endret 3. mars 2014 av JorgenH Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Men fra spøk til revolver. Vet ikke om man tatoverer hodebunn i Norge? Mener å ha hørt at det er ett eller annet med det? Ellers er det jo egentlig ikke noe dumt sted, for kan jo la håret gro for å dekke den til. du kan tattovere hva du vil/hvor du vil, finnes ingen regler på det, det er din egen kropp Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ok, men trodde det var slik at de fleste tatovører i Norge ikke tatoverte i ansiktet, på hendene og på hodet.Men man finner garantert noen som gjør det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Kjedelig hvis man far måne, da. Ukult å ha en tatovering halvveis stikkende under hentesveisen Tenkte på det etter at jeg hadde skrevet innlegget. Hadde vært fett å se en fyr i 60årene med Hard og Resp på månen sin da Endret 3. mars 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå