Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg ville fremstille det motsatt jeg. å si at engelsk og amerikansk er et sprog er som å si at dansk og norsk også er det. men hør da! norsk og dansk er egentlig et språk .. !!! som jeg sa .. Germansk! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Posten stenges og |Johnsen| & Kebab GUD kan med dette se seg som advart. Flaming og kritisering av skrivefeil skal ikke forekomme og når jeg kommer med en advarsel uten at noen stopper så er det grunn nok. Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om data" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står i retningslinjene, forutsatt at tilfellet er grovt og minst to moderatorer er enige. Brudd på disse punktene kan medføre midlertidig utestenging. Gjentatte brudd på retningslinjene, samt spesielle enkelttilfeller, kan medføre permanent utestenging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg