PlatinumFlyer Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Sorry... Jeg tenkte ikke..... Er det det svaret du vil ha? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Sorry... Jeg tenkte ikke..... Er det det svaret du vil ha? Du tenker aldri... (in my opinion) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Nei vel... Og jeg vil nå si at amerikansk er et eget sprog. Så det så..... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Sorry... Jeg tenkte ikke..... Er det det svaret du vil ha? tror du virkelig det er et egent språk de snakker i juniten? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 JEG HAR BODD DER OG JEG VET DET Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 JEG HAR BODD DER OG JEG VET DET Nei det gjør du ikke! tillat meg å le ukontrollert resten av kvelden! Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 JoacimR: Amerikansk er IKKE et eget språk! Amerikansk = Engelsk OG, big surprise: Engelsk = Amerikansk! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 hahahahaha!!! du er jo så jævla dum å da .. skjønner du ikke noen ting! HAHA Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Først når man får muligheten til å hetse at det blir liv i denne delen av forumet. Hadde det vært en dyslektiker så hadde det vært fyfy og tabu og hetse, men siden det er en "vestkantgutt" så er det bare å gå løs på han med kjepper og stein. Patetisk. Moderator kan stenge tråden etter mitt skjønn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 hørt om lift=elevator Soccer=football Football=rugby ++++ Ja, det er like sprog men jeg øsnket å presisere. Dessuten mener minengelsklærer at jeg skal skrive engelsk og ikke amerikansk. Hun anerkjenner da amerikansk som et sprog! Nei, jeg skjønner jo ingenting... Lille Joachim er dum han.... Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 sidewalk=pavement lorry=truck Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 er du blitt dansk nå? jeg snakker et sprog! HAHA hvem tror du på da .. engelsk lærern din eller CIA! sjekk under språk din ørken ape http://www.cia.gov/cia/publications/factbo...ok/geos/us.html Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 FiskePinna: Så bra at du ikke er mod da! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 sidewalk=pavementlorry=truck dårlig argument siden Truck og pavement også brukes av engelskmen og Sidewalk også brukes av amerikanere og lorry brukes bare av den engelske sosen.. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det er ihvertfall store forskjeller: http://www.accomodata.co.uk/amlish.htm Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det er ihvertfall store forskjeller:http://www.accomodata.co.uk/amlish.htm jeg kan nå bekrefte at .. ingen snakker så snobbete egelsk lenger! Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 FiskePinna/JoacimR: Det er ett - 1 - språk! Å kalle amerikansk og engelsk for to forskjellige språk blir som å kalle norsk og dansk for ett språk det Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 FiskePinna/JoacimR: Det er ett - 1 - språk! Å kalle amerikansk og engelsk for to forskjellige språk blir som å kalle norsk og dansk for ett språk det det er et språk ... germansk heter det .. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg ville fremstille det motsatt jeg. å si at engelsk og amerikansk er et sprog er som å si at dansk og norsk også er det. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 JoachimR: Isåfall så er ditt synspunkt på denne saken feil basert i fakta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg