vifteovn Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har vi nettopp vert vitne til verdens därligeste argument? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Nei, det var dumt aa selge v¨åpendeler. Det synes jeg. Men du kan ikke da ta det så langt som at det var Bush' feil at han maatte angripe.... Jeg har ogsaa skrevet masse om Iraq, men pga. sosialistisk norsklærer, ble det bare fem på dem.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nei, det var dumt aa selge v¨åpendeler. Det synes jeg. Men du kan ikke da ta det så langt som at det var Bush' feil at han maatte angripe.... Jeg har ogsaa skrevet masse om Iraq, men pga. sosialistisk norsklærer, ble det bare fem på dem.... 1. Ja det var dumt... endelig fikk jeg deg til å si det... selvfølgelig var ikke det eneste årsaken til at han måtte angripe, men en innvirkende, muligens noe indirekte, faktor? JA! 2. Slutt å briefe karakterene dine, de bryr meg, og mange andre, laaangt opp i #=*¤"#... Hvilken karakter du fikk er uinterresant... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Den som fortjener fredsprisen er død .. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 USA solgte Irak kjemikalier på 1980-tallet, "dual-use". De solgte ingen våpen til de, bortsett fra noen få rakett-deler. De solgte ingen våpen, bortsett fra våpen... Deler av raketter er ikke våpen... Deler til raketter som de kjøpte av europeere... Skulle likt å se deg drepe noen med noen rakett deler... jeg har skrevet mange stiler/artikler om Irak og Afghanistan, med karakterene 5 og 6.. SO? Ja, i norsken kanskje... :wink: HalTan, du prøver å si at fordi USA solgte dem rakett-deler (til deres europeiske raketter...) så er det USAs skyld at Saddam angrep Kuwait, og at de har hatt masseødeleggelsesvåpen, etc? MMMkkk... Kanskje du skulle være litt mer kritisk til de som faktisk solgte Irak ferdig-pakket varer... våpen. Tanks, fly, raketter, MØV-fabrikk utstyr, etc. Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Den som fortjener fredsprisen er død .. Johnny cash ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Den som fortjener fredsprisen er død .. Johnny cash ? faktisk ja .. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Deler av raketter er ikke våpen... Deler til raketter som de kjøpte av europeere... Skulle likt å se deg drepe noen med noen rakett deler... ..så hvis jeg selger ett parti med 2000 ak47 rifler til en motstandsgruppe i Israel, og selger kulene separat, så har jeg ikke solgt de våpen, men bare deler? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Og han skapte fred fordi... han gjorde livet lettere for amerikanske soldater som var med på alle USAs tvilsomme eventyr (og ikke tvilsomme) gjennom årene? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Deler av raketter er ikke våpen... Deler til raketter som de kjøpte av europeere... Skulle likt å se deg drepe noen med noen rakett deler... ..så hvis jeg selger ett parti med 2000 ak47 rifler til en motstandsgruppe i Israel, og selger kulene separat, så har jeg ikke solgt de våpen, men bare deler? Eh, nei. Da har du solgt våpen. Hadde du solgt skaftene på AK47, hadde du solgt deler. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Deler av raketter er ikke våpen... Deler til raketter som de kjøpte av europeere... Skulle likt å se deg drepe noen med noen rakett deler... ..så hvis jeg selger ett parti med 2000 ak47 rifler til en motstandsgruppe i Israel, og selger kulene separat, så har jeg ikke solgt de våpen, men bare deler? Eh, nei. Da har du solgt våpen. Hadde du solgt skaftene på AK47, hadde du solgt deler. Du skjønner hva jeg mener... La oss da si at hvis jeg selger de skaftene til AK47 rifler, og latt ett annet selskap jeg uoffisiellt har en avtale med selge de magasinene, etc med resten av delene til ett komplett gevær, hadde jeg stått til ansvar for å selge de våpen, eller for å selge de deler? (Jeg VET at du er langt i fra så dum at du ikke skjønner hva jeg vil fram til..) Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja, men da er det de som solgte mesteparten av delene som du skal kritisere, ikke den som solgte et par deler. Det er derfor dette blir helt feil. Man kan ikke si at Saddams våpenlagre er USAs skyld når det ikke er de som har bygd de opp! Det er en av de største antikrigspropagandaene som brukes, selv om det er helt på jordet. Hva med at Frankrike, Tyskland, og Russland sto imot krigen fordi da visste de at man ville finne alle våpnene de solgte til Irak over alt? Nei, den propagandaen (selv om den er riktig) brukes ikke av de nei... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 USA solgte Irak kjemikalier på 1980-tallet, "dual-use". De solgte ingen våpen til de, bortsett fra noen få rakett-deler. Det at hele Iraks hær er utstyrt med russiske tanks, franske fly, europeiske raketter, tyske kjemiske fabrikker, fransk atom-teknologi, osv. er jo helt fjernt for deg, hva? Under Irak-krigen kom Våpnene fra tredjeparti land, pengene fra USA. USA ville ikke skitne til fingrene mer enn nødvendig, men overså og organiserte våpenkjøp. Alt dette har blitt poengtert før, men enkelte tror at en løgn blir sann om en gjentar den flere ganger. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Den som fortjener fredsprisen er død .. Johnny cash ? faktisk ja .. word! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja, i norsken kanskje... Hva i svarte helvete skal dette bety? Insinuerer du at jeg ikke er i stand til å skrive en 6'er stil? Insinuerer du at mine politiske synspunkter ikke strekker til? Insinuerer du noe annet? Vennligst FORKLAR NU! *Vente på svar....* Jeg SKAL ha det besvart... Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 USA solgte Irak kjemikalier på 1980-tallet, "dual-use". De solgte ingen våpen til de, bortsett fra noen få rakett-deler. Ja, og disse kjemikaliene brukte Saddam til å utvikle ulovlige våpen med, og det var disse våpnene Bush brukte som argument for å gå til krig på! Hmm, er det bare jeg som ser at dette IKKE er logisk! Ellers så synes jeg i det hele tatt forslag som Bush/Blair/Sharon som fredsprisvinner er bare Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Muslimsk vinner, jaja..... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Og hva ****** er så gale med å gi den til en muslimsk menneskerettighetsforkjemper fra Iran da? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg synes det er flott at prisen går til en liberal muslimsk kvinne. Jeg håper prisen kan være med på å skaffe opmerksomhet om det teokratiske dikaturet som råder i Iran. Og at vesten skal bli klar over landets streben etter å skaffe seg masseødeleggelsesvåpen. Jeg synes det er viktig å støtte de moderate kreftene i landet, for å føre Iran inn på det gode sporet de var da sjahnene ble kastet i '79. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Iran er jo i teorien ett demokratisk land, men de folkevalgte har ikke så mye å si i forhold til presteskapet. eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg