billywillie Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) I forbindelse med vannlekkasje på denne bilen har jeg tatt ut batteriet, friskluftfilterboksen og hjernen for å rense dreneringskanalene. (fulle av dritt) I den forbindelse fant jeg en slange som bare lå slengt under der! Noen som kan fortelle meg hvor den skal festes og hva den er til. (Markert med rødt) Endret 3. mars 2014 av billywillie Lenke til kommentar
Indian Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Kan det være vakumslangen som sitter på ECU? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Nei er ingen vakumslange på den og den rekker heller ikke dit bort. Legger med et croppet bilde. Ser ut som det er 2 skruefester (hull) men det er ingen hull i feste. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Kan det være lufte/drenings-slangen for batteri? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Synes det ser mest ut som en drenerings- eller lufteslange. Hvor går andre enden? Endret 3. mars 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Er vel mange år siden de brukte drenering for batteri tror jeg. Er trolig en eller annen luftslange. Er åpen i andre enden da jeg blåste gjennom den. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Det er ikke sikkert ditt batteri har tilkobling for denne, men jeg er nå rimelig sikker på at det som nenvt i går er batteri-slagen du har å gjøre med her. Hadde tilfeldigvis mulighet til å se to gamle A6 idag (ca 2000/ 2001 modeller), så tok en titt i plenumkammer. A6 Nr 1 har ikke slangen, men du kan se spor på batteriet som likner det du har i enden av slangen. Bil nr 2 har annen tilkobling, men slangen lik din går inn på batteri; 2 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Kjempebra. Der var den. er ikke tvil om det nei. Godt å finne ut slikt ellers hadde jeg bare gått å undret. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ja, vet hvordan det er, og jeg ble litt nysgjerrig selv også... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå