Blackster Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Er det noens om kan hjelpe meg med finne hvordan jeg løser et Scart problem Tv'en som er har kun scart/kompositt innganger, og snart kommer det en Get Box II som kun har HDMI.... jeg var innom teknikmagasinet og der er det kun som sender omvendt signaler. Jeg har funnet en http://www.discoworld.no/product_info.php?products_id=81781 men skulle gjerne ha fått hentet en ganske kjapt....noen som kan bistå? og bytte av TV er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 HDMI til scart-converter er ikke lett å finne, så du kan vel være glad for at du har funnet en... Dette er en svært lite brukt løsning nå om dagen. Bruk heller penger på å oppgradere TV... Beste løsning er den du ikke vil: Ny TV. Nest beste løsning er å bytte til Get box HD PVR. Dårligste løsning er en slik boks du spør etter. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 HDMI til scart-converter er ikke lett å finne, så du kan vel være glad for at du har funnet en... Dette er en svært lite brukt løsning nå om dagen. Bruk heller penger på å oppgradere TV... Beste løsning er den du ikke vil: Ny TV. Nest beste løsning er å bytte til Get box HD PVR. Dårligste løsning er en slik boks du spør etter. Ny tv ligger på lista...men ikke det mest prioriterte...har HD PVR'en men vil gjerne kvitte meg med kabel og få nett via PVR'en. så den dårligste løsningen er kanskje den beste løsningen... Kvalitet på bildet er ikke så høyt på lista.....så egentlig så bryr jeg meg ikke om det men det viktigste spm er om det er noen som vet om dette er noe som kan "finnes" i noen butikker i oslo/akershus Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Kan jo ikke svare 100%, men sjansen for å finne en slik converter i en butikk er tilnærmet 0%. Smak og behag, men personlig synes jeg det var en merkelig prioritering... Betale mer for å få dårligere bilde på TV og få en PVR med en ruterløsning som (for mange) brukere klager på. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 jeg trenger ikke den trådløse routeren i Get boksen...men jeg har behov for en kablet nett ved tv'en siden kontakten veggen sitter for langt unna. så alternativet er å trekke masse kabler...så kostnadsmessig så kommer jeg bedre ut av å betale for en konverter i for en stund og da bytte tv i nær fremtid. nå er det sånn at boksen kommer om straks...så jeg sitter i en situasjon med en getbox som gir meg det jeg vil ha av internett 100mb direkte plassert der ejg har flere lankoblinger som skal til...trådløst kjører jeg egen router uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå