Alt-Ctrl Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hei. Skal selge min "gamle" PC, kjøpte ny laptop i vinter og har ikke brukt den stasjonære på flere måneder nå. Det er fortsatt en veldig god PC så det er bedre at noen andre har den enn at den støver ned. Hadde satt stor pris på om noen hadde gitt en liten vurdering på hva som er realistisk å få for denne. Håper selv på 4000,-. Pluss:Problemfri Støysvak Kraftig PSU Minus:Ikke den beste prosessoren Utdatert teknologi? For øvrig er det fortsatt en meget habil PC, oppgraderte skjermkort og til SSD høsten 2012. Kabinett: Antec P183 Hovedkort: Gigabyte P55-UD4 PSU: CHIEFTEC nätdel 750W CPU: Inter Core i5 750 2,66GHz Minne: CORSAIR 8gb (4KIT) DDR3 1333MHz Skjermkort: AMD Radeon 7850 SSD: Samsung 830 Series 128GB Harddisk: 1TB og en på 2TB, husker ikke hvilken type. DVD-Brenner: Optiarc Skjerm: BenQ 24" 16:10 Full HD Operativsystem: Windows 7 64bit OEM Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Du klarer helt sikkert å få 4000,- for den. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Du klarer helt sikkert å få 4000,- for den. Håper det, føler den er verdt såppass med tanke på det følger med både skjerm og ekte Windows. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Du klarer helt sikkert å få 4000,- for den. Håper det, føler den er verdt såppass med tanke på det følger med både skjerm og ekte Windows. Ekte windows`? er veldig enkelt å få cracket windows 7 til Pc, Men se ikke bort fra at du får som sagt 4k for den Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 4000 skal ikke være en helt urealistisk pris det Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Du klarer helt sikkert å få 4000,- for den. Håper det, føler den er verdt såppass med tanke på det følger med både skjerm og ekte Windows. Ekte windows`? er veldig enkelt å få cracket windows 7 til Pc, Men se ikke bort fra at du får som sagt 4k for den Hehe, ja vet det. Men jeg er ikke like "lovløs" som tidligere så da kjøper jeg i stedet Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Du klarer helt sikkert å få 4000,- for den. Håper det, føler den er verdt såppass med tanke på det følger med både skjerm og ekte Windows. Ekte windows`? er veldig enkelt å få cracket windows 7 til Pc, Men se ikke bort fra at du får som sagt 4k for den Hehe, ja vet det. Men jeg er ikke like "lovløs" som tidligere så da kjøper jeg i stedet Joda Jeg kjøpte win8 pro lisens Den var beta og kostet 250kr Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 kjøper den gjerne jeg hvis du har mulighet for og sende til rogaland=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå