Magnuz3 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Som tittelen noen billige og bra, når man gamer er lyden viktig synes jeg.. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Som tittelen noen billige og bra, når man gamer er lyden viktig synes jeg.. Det er lite vits med lydkort for gaming, hvertfall om du har et greit hovedkort. Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Magnuz3 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg har tenkt og kjøpe meg en rig snart, husker du den du gå meg til 5k?? Tipper jeg går for den Som tittelen noen billige og bra, når man gamer er lyden viktig synes jeg.. Det er lite vits med lydkort for gaming, hvertfall om du har et greit hovedkort. Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Setter dagelig opp riggr tilk folk, så husker ikke helt men om du gir 5 k for hele riggen vil nok hovedkortet bare ha et low end realtek integrert lydkort. Det vil uansett være godt nok for gaming spørr du meg, men visst du vil ha et eget lydkort som er bra å billig annbefaler jeg Sound Blaster Z. Bruker det selv å det var en stor lydmessing oppgradering for meg, hvertfall på film å musikk. Før brukte jeg bare det integrerte på et billig hovedkort Endret 3. mars 2014 av Satyrion Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 https://www.komplett.no/asus-xonar-essence-stx/420234 Dette er helt sjef 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 https://www.komplett.no/asus-xonar-essence-stx/420234 Dette er helt sjef Jepp, er det beste du får Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Du trenger ikke ett lydkort når du gamer og i alle fall ikke ett slikt lydkort som ASUS Xonar... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Til hodetelefoner er amp+DAC langt bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå