finnipinni Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hei. Får for stort bilde i BIOS slik at de valg jeg vil klikke på ligger utenfor skjermen.Derfor ville jeg prøve å oppgradere og det får jeg ikke til da. EZ ligger utenfor skjermen. Går heller ikke å trykke alt+f2. Ai suite3 får jeg ikke åpna - åpner den ikke i O.Office ?Noen som har en mening om hva dette er og hvordan jeg fikser det ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Bruker du HDMI kabel? Antar det er overscan du ser. Hvilken skjerm, hvilket skjermkort? https://www.google.com/#q=hdmi+overscan Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Jo - men det er jo i BIOS så det tenkte jeg ikke på.Det er TV-Pc (full HD) og har ikke forsøkt annen skjerm.Kobles til med overgang fra DVI . HDMI.Takk for at du svarte !Det er også renderingsfeil i BIOS bildet, men det er vel kanskje av samme årsak ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Eller kanskje skjermen din er innstillt på feil oppløsning? Har den en innstillingsmeny? Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Oppløsningsinnstilling skulle være ok. Kan ikke endre den på skjermen, bare i Windows, og det er jo ikke lagt inn enda.... Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Kobla til skjermen (TV) med VGA og overgang til DVI - Funker helt normalt da.Merkelig.....Hvorfor kan man ikke bruke HDMI til å vise UEFA BIOS ? Pussig at jeg jo så POST screen - den siden som kommer når man booter og viser noen få data.Har jo en AMD E450 som jeg egentlig bruker på TV og den virker dette helt fint når HDMI brukes....... Endret 4. mars 2014 av finnipinni Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Jo, du kan bruke HDMI, men da må du slå av overscan på TV. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Vet ikke om jeg har det alternativet ?Er en Samsung - de har kanskje kalt det noe annet ?Hehe - skrev UEFA Bios - må være abstinens Endret 4. mars 2014 av finnipinni Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Sansynligvis har du det. Hvilken Samsung? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Mye sannsynlig at de kaller det noe annet. På en Samsung modell vet jeg det heter "Just scan", finnes i "Picture size" meny. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Ikke meningen å stjele tråden, men jeg tror kanskje jeg har samme problem når jeg kobler PC via HDMI til min TV. Min TV er fra LG, og den er ikke smart. Hvordan endrer jeg dette? Endret 4. mars 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå