AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hei! Jeg er veldig plaget med at jeg får fotvorter jevnt over hele tiden.Jeg tror de skyldes at jeg går i tette vernesko på jobb og det blir klamt. prøver å bytte sokker med en gang jeg kommer hjem tørker meg godt mellom tærne når jeg har dusjet osv. Verneskoene må jeg desverre ha, og de må være vanntette så jeg kan ikke bytte til sko med bedre lufting. Pleier å kjøpe middel å fryse dem vekk selv. Jeg føler jeg må fryse ofte 7-8 ganger før vorta dør, selv de små! Bruker opptill flere flasker middel og er halt i dagesvis etterpå og enda forsvinner de ikke! Og forsvinner de kommer det nye.Jeg har begynt å klippe dem vekk med saks slik at jeg begynner å blø og så fryse slik at det er mindre hud inn til roten som beskytter. Nasty, men det funket på en jeg slet med lenge. Men det popper stadig opp nye! Tenkte å desinfisere dusj og badgulv, men hva kan jeg bruke? Har noen tips til hvordan jeg kan forebygge fotvorter? Kremer kanskje? Anonymous poster hash: 69f2d...18a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Har du vært i kontakt med lege om dette ? De har diverse midler som kanskje kan hjelpe. Det finnes såler og sokker som skal hjelpe mot svette,kanskje de hadde vært til hjelp og ? Gulvet ditt vet jeg ikke hva du kan gjøre med desverre Anonymous poster hash: 9666c...ca8 Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 du må fryse alt av sokker og sko (honklær og sengetøy) å fjerne alle vortene samtidig. å desinfisere bad og andre overflater hvor du har gått barføtt med klorvann. kommer de da tilbake så er vorteviruset i deg og eneste måte å kurere dem da er å gå til legen å stikke masse hår i vorta sånn at den får kontakt med blodet å ditt eget imunforsvar kvitter seg med vorteviruset å du blir da fri og imun mot vorter ei veninne gjorde dette, du er halt ei stund men det funker! hun stakk kun i ei vorte (den største) å den og alle de små forsvant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå