VargAamo Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Vi dro med oss en haug elektronikk til laboratoriet.Her sjekker vi hvor mye bakterier det er på iPad-en (Ekstra) Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Dette tyder vel på at alle disse "skremsels-dokumtarene" overdriver kraftig når det gjelder bakterievekst på tingene våre. 2 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Greia er vel at det ikke skilles mellom skadelige og naturlige bakterier i sensasjonsartikler som legges ut på de forskjellige tabloide nettavisene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Greia er vel at det ikke skilles mellom skadelige og naturlige bakterier i sensasjonsartikler som legges ut på de forskjellige tabloide nettavisene. [flisespikk] Skadelige bakterier er vel også "naturlige" [/flisespikk] AtW 1 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Åhh!! Dere skulle jo sendt ei jente til å spørre/sjekke noe sånt!!! ^^ Lenke til kommentar
Atra-Hasis Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Åhh!! Dere skulle jo sendt ei jente til å spørre/sjekke noe sånt!!! ^^ Hvorfor det? 1 Lenke til kommentar
Jon Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hvor mye bakterier? Totalt meningsløst spørsmål. Det er garantert mange flere bakterier på (data)musa enn tå toalettskåla, men må jeg velge slikker jeg heller på (fortsatt data) musa... De fleste bakterier er totalt harmløse, og mange er viktige eller essensielle for oss. Når dette er sagt kan det godt henne det er tatt opp i artikkelen. Har ikke abonnement, så jeg fikk ikke lest den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå