TorbenThuen Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Hei godtfolk: Jeg skriver for tiden paa Bachelor oppgaven min om "Nordmenns holdinger til kampsport" og jeg hadde satt veldig pris paa om dere kunne ofret et minutt av deres verdifulle tid til aa svare paa denne korte sporreundersokelsen. Jeg trenger svar fra saa mange som mulig, med alle slags forskjellige bakgrunner og interesser. Jeg ligger litt etter og trenger saa mange svar som mulig, saa fort som mulig, saa ditt svar hjelper veldig:) Kom gjerne ogsaa med kommentater her ogsaa om dere har noen andre tanker om emnet. Du finner sporreundersokelsen her: https://docs.google.com/forms/d/14CBJa20qt1YHpeynwWYTcfKw5lPU9Cu8_NJj45o6PV0/viewform Sporsmaalene er paa engelsk, men svar gjerne paa norsk om du onsker Endret 3. mars 2014 av TorbenThuen Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Mener jeg har svart på denne i en annen tråd? Lenke til kommentar
TorbenThuen Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 done, lykke til... Tusen takk Lenke til kommentar
TorbenThuen Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Mener jeg har svart på denne i en annen tråd? Det kan stemme, jeg skrev ogsaa et innlegg for noen uker siden, men har naa oppdatert den litt og slettet den gamle. Tusen takk for ditt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå