Finzac Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 har bestemt meg for å bytte ut globalwin-skurtreskeren min med ei STILLE og ROLIG vifte. så litt på microplex's sider og kom over disse to over. kjøling og temperatur er ikke så utrolig viktig (bare birden min ikke brenner opp - har ikke ok.planer), tenker mest på lydnivået til vifta. snart 1 års nærkontakt med globalwin (opp til 1,5) har påført meg øresus og nedsatt hørsel på venstre øre... Silent Viking-vifta er oppgitt med 21db mens Zalman-vifte har 20db i silentmode. er det verdt ca.100 kr extra for en utrolig kul zalman-vifte når begge to er bortimot uhørbare!? bird 1,33 266 abit kt7a-raid Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg har bare gode ting å si om Zalman'en. Du bør ta en titt på http://hinux.hin.no/~vidarf/index.php?id=cpu_vifte så ser du noen tips om montering. Jeg synes det var meget bra å kunne justere turtallet slik at det passer både øre og kjøling. Og så ser det jo stilig ut, da... :smile: Lenke til kommentar
Putte Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 jeg har akkurat fått CNPS6000-CU Den er helt forferdelig tung..jeg lurer på om jeg må ha ett oppheng ellerno..jeg har en t-bird 1,33 MSI k7t turbo noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Det skal ikke være noe problem med vekten, så lenge du ikke flytter på kabinettet.. Silent Vikingen er forøvrig omtrent samme vekt. Hva med Zalman 6000-AlCu? Den veier 1/3 av 6000-Cu og har omtrent samme kjøleevne, og koster noen tiere mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå