matte geek Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Noen som vet når muntlig eksamen privatist starter? Lenke til kommentar
emwa Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 DYTT! Er sykt redd. Mangler ett fag for å få vitnemål til sommeren. Fikk bekreftelse på mail om at jeg hadde betalt og at oppmeldingen var registrert. Men jeg har ikke fått brev enda. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 DYTT! Er sykt redd. Mangler ett fag for å få vitnemål til sommeren. Fikk bekreftelse på mail om at jeg hadde betalt og at oppmeldingen var registrert. Men jeg har ikke fått brev enda. Du får ikke noe brev. Er oppmeldingen registrert, så er den registrert. Da venter du bare på den endelige eksamensdatoen. Muntlig starter i slutten av april. Avhengig av hvilke fag du har, så kan du også få mai eller juni. Lenke til kommentar
emwa Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Jo, har alltid fått brev i posten om dato jeg. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 DYTT! Er sykt redd. Mangler ett fag for å få vitnemål til sommeren. Fikk bekreftelse på mail om at jeg hadde betalt og at oppmeldingen var registrert. Men jeg har ikke fått brev enda. I Same situasjon som deg, siste året og mangler 2 fag for å få godkjent vitnemål. Jeg har litt press, men er ikke de vanskeligste fagene heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå