Sandertn Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hei, lurte på om det var noen som hadde noen erfaring med g2A.com Vil veldig gjerne ha svar fort siden jeg vil kjøpe det ;-) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Har handlet på g2a selv og er veldig fornøyd med siden, kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Handlet flere ganger fra den siden uten noen problem, har fått kodene få minutter etter bestilling. Anbefales sterkt. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Har handlet der noen ganger, har ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
Sandertn Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Takk for svar! Kan jeg bare spørre hva ringingen er? Lenke til kommentar
Sandertn Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Nå gikk det, valgte G2A, alt gikk som smurt Takk for at dere hjalp (selv om jeg skreiv som om jeg var full på hovedinlegget) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå