AVF Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Og har en god porsjon tålmodighet.Anmeldelse: Donkey Kong Country: Tropical Freeze Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Helt enig med 8eren, dette er et virkelig godt plattformspill. Musikken til David Wise og den nydelige grafikken er også verdt å trekke frem 3 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 For meg er kontrollen av spillet spot on, det er min reaksjonsevne som gjør at jeg begår feil, irriternde nok. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Fantastisk spill. Vil selv klaske på en 9-er. Har fullført 100% og storkoste meg med det. 1 Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Heilt enig med anmeldar! Det er eit kongespel med god utfordring, feit musikk og flott grafikk! Ikkje noko å tenkje på: løp og kjøp! 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Dette er vanskelighetsgraden man hadde hele tida før, forfriskende å få tilbake. Må le når anmeldere nå til dags trekker spilla ned pågrunn av for høy vanskelighetsgrad, slik som det har blitt gjort med DK flere steder, og virker som gamer.no sin anmelder også ikke var fult så glad i det utifra det som står der og karakteren som tilslutt ble satt. Lol.. 2 Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Høres ut som Boshy Kong ^^ Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Dette er vanskelighetsgraden man hadde hele tida før, forfriskende å få tilbake. Må le når anmeldere nå til dags trekker spilla ned pågrunn av for høy vanskelighetsgrad, slik som det har blitt gjort med DK flere steder, og virker som gamer.no sin anmelder også ikke var fult så glad i det utifra det som står der og karakteren som tilslutt ble satt. Lol.. Når det gjelder vanskelighetsgrad så kommer det først og fremst an på hva som gjør det vanskelig.Høy vanskelighetsgrad er i utgangspunktet en bra ting, men hvis den skyldes dårlige/upresise/uresponsive kontroller, ting som er umulige å forutse eller beskytte seg mot, eller ren tilfeldighet så er det bare dårlig design. Har ikke spilt dette, så kan ikke uttale meg om hvor vidt dette er bra eller ikke. Om det er noe lignende DKC Returns, så er det nok helst i "utfordrende men rettferdig" kategorien. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå