Delvis Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Noe som forekommer meg en smule avlegs, er at linker åpner i samme fane istedet for en ny. Selvsagt kan man bare høyreklikke, men jeg ville tro det er mer vanlig i dag at linker åpner ny fane automatisk. Kanskje man kan velge det? Så etter, men kunne ikke se noe. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Det er vanlig at linker åpner i samme fane. Midterste musknapp pleier å åpne i ny fane. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Det er vanlig at linker åpner i samme fane. Midterste musknapp pleier å åpne i ny fane. Se det. akkurat det var jeg de facto ikke kjent med før nå. Takk for tipset Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Det er ein innstilling for det i forumet, men eg trur dagens funksjonalitet har vore gjeldande i mange år. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Apropos linker. Det hadde vært fint om trådtitlenes "title"-tag inneholdt den hele tittelen istedenfor "Se Innhold" når man holder musen over en trådtittel som er kappet fordi den er for lang. En annen (u)ting er at man aldri får lese den hele tittelen til lange trådtitler når man bruker mobilversjonen, selv ikke når man går inn i selve tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Er bare å holde inne ''ctrl'' når man trykker. Da er man sikker på at de åpner i ny fane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå