Gå til innhold

Nå kan du oppgradere Galaxy S4-en din

Anbefalte innlegg

Jeg har Galaxy S3 og har kjørt Android 4.4.2 via Cyanogenmod lenge nå.

Gå inn på cyanogenmod.com og følg instruksjonene. Det er kjempelett.

Android 4.4.2 er mye raskere enn Android 4.3, og installerer du Cyanogenmod slipper du alle programmene Samsung har lagt inn i operativsystemet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mye merkelige kommentarer om open europe SW/telenor låst, samt drittslengning om sammobile og generell frykt for det ukjente.

jeg har 9505 internasjonal versjon kjøpt i spania operatørfri, jeg har oppdatert en rekke ganger i forskjellige land med forskjellige carriers. Jeg holder nå til i SF på Tmobile nettet og laster ned kit kat. jeg har aldri ventet på en update. For hver gang jeg flasher i utlandet så forandrer SW lokaliseringen seg (naturlig nok). om du er redd for å være bakerst i køen så finn frem usb kabel og last ned CM. Sammobile har jeg brukt en del ganger før uten problemer med Ads (antar det er et brukerproblem...).

Lenke til kommentar

mye merkelige kommentarer om open europe SW/telenor låst, samt drittslengning om sammobile og generell frykt for det ukjente.

jeg har 9505 internasjonal versjon kjøpt i spania operatørfri, jeg har oppdatert en rekke ganger i forskjellige land med forskjellige carriers. Jeg holder nå til i SF på Tmobile nettet og laster ned kit kat. jeg har aldri ventet på en update. For hver gang jeg flasher i utlandet så forandrer SW lokaliseringen seg (naturlig nok). om du er redd for å være bakerst i køen så finn frem usb kabel og last ned CM.

Hehe, dette føyer seg i rekken av merkelig kommenter :)

Mener du at du flasher med sw du laster ned fra sammobile hver gang?

Denne her er også for meg uforståelig: "For hver gang jeg flasher i utlandet så forandrer SW lokaliseringen seg (naturlig nok)".

Endret av mandela
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...