Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blitzkrieg var et spill jeg koste meg veldig med for en 10/11 år siden. Spillet skilte seg ut fra RTS-massen ved å fokusere på realisme. Blant annet var det ikke basebygging og man måtte derfor ta vare på stridsvognene sine. Tanksene hadde også realistisk og autentisk pansring: En Sherman kunne ikke penetrere en Tiger i front, for eksempel. Videre hadde artilleriet begrenset ammunisjon og en måtte derfor transportere forsyninger fra basen til fronten.

Spillet ble også godt mottatt på gamer.no.

Tilfeldigvis oppdager jeg at Blitzkrieg 3 er under utvikling. Spillet skal komme ut allerede i år, og det er derfor overraskende at spillet knapt er omtalt i norske og engelskspråklige medier. IGN, som anmeldte de to første spillene i serien, har ingen informasjon om spillet.

Jeg lurer på om det er fans her på forumet som har noen info vedrørende spillet. Jeg synes at det som vises i denne traileren virker veldig lovende.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Tja, det største hinderet er vel språket. Ettersom jeg ikke kan det kyrilliske alfabetet er det heller ikke lett for meg å finne ut av ting. Ved første øyekast på traileren virket det som et hobbyprosjekt basert på samme motor som brukes i theatre of war spillene. .

Lenke til kommentar

Spiller faktisk fortsatt det originale blitzkrieg en gang i blandt. Genialt spill som jeg har hatt mange fine timer med. Håper de klare å lage en verdig oppølger, noe jeg ikke syntes Blitzkrieg 2 var. Desverre har det vært lite info for oss i vesten så blir spennende å se fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...