Donkey Kong Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Blitzkrieg var et spill jeg koste meg veldig med for en 10/11 år siden. Spillet skilte seg ut fra RTS-massen ved å fokusere på realisme. Blant annet var det ikke basebygging og man måtte derfor ta vare på stridsvognene sine. Tanksene hadde også realistisk og autentisk pansring: En Sherman kunne ikke penetrere en Tiger i front, for eksempel. Videre hadde artilleriet begrenset ammunisjon og en måtte derfor transportere forsyninger fra basen til fronten. Spillet ble også godt mottatt på gamer.no. Tilfeldigvis oppdager jeg at Blitzkrieg 3 er under utvikling. Spillet skal komme ut allerede i år, og det er derfor overraskende at spillet knapt er omtalt i norske og engelskspråklige medier. IGN, som anmeldte de to første spillene i serien, har ingen informasjon om spillet. Jeg lurer på om det er fans her på forumet som har noen info vedrørende spillet. Jeg synes at det som vises i denne traileren virker veldig lovende. Endret 3. mars 2014 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Tja, det største hinderet er vel språket. Ettersom jeg ikke kan det kyrilliske alfabetet er det heller ikke lett for meg å finne ut av ting. Ved første øyekast på traileren virket det som et hobbyprosjekt basert på samme motor som brukes i theatre of war spillene. . Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg har de to første spillene på GOG, men har ikke spilt dem. http://www.gog.com/game/blitzkrieg_anthology http://www.gog.com/game/blitzkrieg_2_anthology Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Spiller faktisk fortsatt det originale blitzkrieg en gang i blandt. Genialt spill som jeg har hatt mange fine timer med. Håper de klare å lage en verdig oppølger, noe jeg ikke syntes Blitzkrieg 2 var. Desverre har det vært lite info for oss i vesten så blir spennende å se fremover. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Husker jeg altid likte suden-strike bedre. Men prøvde det litt. Spilte også en del Cuban misile crisis, som jeg tror kjørte på samme motor, var vel nesten mer en mod av orginalspillet, men solgtes altså som standalone spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå