Remiix93 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hei, Jeg er snart ferdig som lærling og vil utdanne meg videre. Jeg skal søke på Gjøvik høgskolen y-veien i data. Det jeg lurer på er det vanskelig å holde seg i 3år? Man må ta en forkurs i matte er den forkursen vanskelig (6uker)? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Det er ikke en dans på roser (med mindre du er anlagt for å ta det lett), men du får undervisning hver dag og jobber du på egenhånd kommer du deg langt. Skolen har ingen interesse av at det skal være så vanskelig at folk ikke holder ut, så du trenger ikke å frykte for at det blir uoverkommelig. Opplegget skal tross alt være tilpasset dem som ikke har hatt matte på det nivået tidligere. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Og erfaringsmessig er det alltid verst første året.. Jeg fikk sjokk når jeg startet på andreåret og oppdaget at arbeidsmengden nærmest var borte. (Det føltes omtrent som å sykle opp en bratt bakke i tyngste gir før kjedet hopper av) Lenke til kommentar
Remiix93 Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Det er ikke en dans på roser (med mindre du er anlagt for å ta det lett), men du får undervisning hver dag og jobber du på egenhånd kommer du deg langt. Skolen har ingen interesse av at det skal være så vanskelig at folk ikke holder ut, så du trenger ikke å frykte for at det blir uoverkommelig. Opplegget skal tross alt være tilpasset dem som ikke har hatt matte på det nivået tidligere. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå