killertomato Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hei. Har noen her noe erfaring med getdataback? Jeg trenger å fiske fram noen filer jeg slettet fra harddisken min. Etter å ha kjørt getdataback, kan jeg da browse alle filene den finner på samme harddisk eller må jeg ha en ekstra harddisk for å overføre filene til? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Lenge siden jeg brukte det . Men ja du må restore filer til en annen disk . Browse kan du jo , men restore må til alternativ disk. Endret 3. mars 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Ok. Men hva skjer med den disken som getdataback har blitt kjørt på? Vil den være som før getdataback ble kjørt? Jeg har en harddisk på 3 TB og trenger å restore noen små dokumenter bare, men samtidig beholde all tilgjengelig data på den. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Du installerer GDB på systemet.. Starter det og ber om en scan av 3TB (den leses fra). Programmet indekserer innholdet av din 3tb i sine egne GDB filer. Når prosessen er ferdig (det vil ta sin tid) kan du gå igjennom og evt restore enkelt filer. 3TB disken har har bare blitt lest ifra. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Takk for svar, da er det bare å kjøre på! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ja det er det. Forutsatt at du har lisens selvfølgelig. I trial mode kan du bare kjøre scan prosessene , ikke gjenopprette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå