Audi30tdi Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hei! Har en pc som kjører Windows 8, og blir tilkoblet domeneserver på jobb. Denne får jeg ikke slått av brukerkontroll på noen som helst måter, får kun opp at jeg ikke er administrator, og må bruke administratorpassordet til serveren hver gang jeg skal installere eller avinstallere noe. Har prøvd å endre både i kontrollpanelet, registry og gpedit.msc, men ingen av stedene tillater dette siden jeg ikke har administrator rettigheter. Noen som har et tips?? Kåre! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Du må vel gjøre det i domenepolicyen som administrator? - På domenet? Endret 3. mars 2014 av kjetilkl Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Regner med du ikke er domeneadmin? I så fall kan vi ikke hjelpe deg.. Lenke til kommentar
Audi30tdi Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Regner med du ikke er domeneadmin? I så fall kan vi ikke hjelpe deg.. Lenke til kommentar
Audi30tdi Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Har brukernavn og passord på administratorkonto på domeneserveren. Bruka en annen konto på pc, el må e bruke samme konto der og?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå