AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Typen ønsker veldig at jeg skal deepthroate han, jeg prøver og prøver men jeg bare brekker meg. Han er i tillegg veldig lang. Noen tips? Anonymous poster hash: 1b64f...1e4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Bruk god tid. Og så er det viktig at det er du som styrer og ikke han. Gap godt, og prøv å "åpne halsen" (som om du prøver å rape). Stikk så penisen hans sakte innover, til det punktet hvor du kjenner du snart vil brekke deg. Stopp der, og prøv å få kontroll over brekningsrefleksen. Trekk evt. penis litt ut igjen. Gjenta dette flere ganger, så vil du over tid klare å stikke penisen dypere og dypere. Og igjen: det er viktig at det er du som styrer. Hvis han bare staker på har du ikke nubbkjangs til å få kontroll. Anonymous poster hash: f980c...2d1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Slapp helt av og nyt det, vær skikkelig kåt, ikke tenkt på at du kan brekke deg, tenk på hvor tilfredstillende det er for typen din å kjenne den helt ned til skaftet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Bruk god tid. Og så er det viktig at det er du som styrer og ikke han. Gap godt, og prøv å "åpne halsen" (som om du prøver å rape). Stikk så penisen hans sakte innover, til det punktet hvor du kjenner du snart vil brekke deg. Stopp der, og prøv å få kontroll over brekningsrefleksen. Trekk evt. penis litt ut igjen. Gjenta dette flere ganger, så vil du over tid klare å stikke penisen dypere og dypere. Og igjen: det er viktig at det er du som styrer. Hvis han bare staker på har du ikke nubbkjangs til å få kontroll. Anonymous poster hash: f980c...2d1 Jeg liker at dama ikke har kontroll heldigvis liker hun også det Anonymous poster hash: a2a32...fbb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Prøv å ligge på rygg på senga med hodet utenfor kanten mens han står på gulvet. På den måten blir munnen og halsen mer i en rett linje enn 90 graderen den er når du står eller sitter vanlig. Det er også lettere når du verken har pustet helt inn eller helt ut. En mellomting er det beste. Så pust godt inn og slipp en del av lufta ut igjen. Ellers er det bare trening som skal til. Og det å klare å slappe av som andre nevner. Det finnes også nummende sprayer du kan kjøpe og spraye bak i halsen. Veit ikke om du får kjøpt det i Norge, men kan bestilles på nettet. Anonymous poster hash: 33cd8...ca9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg liker at dama ikke har kontroll heldigvis liker hun også det Anonymous poster hash: a2a32...fbb Jo, det er nå en ting, men hvis målet er å lære dama å deepthroate så er det spørsmål om å la henne få ha kontrollen på akkurat det, eller å mislykkes. Anonymous poster hash: f980c...2d1 Lenke til kommentar
adinax Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Det finnes en del slike guider på nettet som kan være verdt å lese, fks. en på erotikknett sine nettsider... Hvordan deepthroath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg