AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Så, dama dro fra meg til fordel for en annen kar i høst etter fire års samboerskap. Det har selvsagt vært en svært tung tid for meg, men den siste tiden har vært bedre, jeg har kommet meg tilbake fullt på jobb, og jeg har startet å dra ut på byen igjen. I går ringte en kompis av meg og fortalte at eksen hadde lagt ut på Facebook (har sletta henne) av at hun og den andre mannen har vært i Malaysia denne uken, og at de giftet seg der. Over 300 likes på bildet. Og vips, så er depresjonene mine tilbake, nå ser jeg ekstremt lite frem til fremtiden. Hvordan kan hun gjøre noe slikt? Gifte seg etter knappe 5 måneder? Hun er 27 år for svarte, og handler slikt? Jeg forstår det ikke. Anonymous poster hash: 847b4...ce2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pjuuok Skrevet 3. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2014 Du har sikkert hørt det før, men du må bare glemme henne... Det var rett og slett ikke meningen at det skulle bli dere to, fordi dere tydeligvis ikke passet hverandre. Heldigvis så kan du få hevn. Og den beste hevnen er suksess. Noen ganger så er det kjedelig å få en skikkelig nedtur, og det hender alle av oss iblant, men det som er viktig er ikke nedturen og hvorfor, men hvor fort man kommer seg på beina igjen. Dette er meget personlig; men jeg opplevde et brudd og for meg så føltes det som verdens undergang. Jeg hadde rett og slett bare lyst til å dø eller bare sove bort livet mitt. Heldigvis, 1,5 år etter, arbeidsløs og uten rutiner og aktiviteter, så begynte jeg å ta meg opp igjen. 1 års tid med å ta igjen bortkastet tid, så er jeg meget sterk økonomisk og har personer rundt meg som jeg har det utrolig bra sammen med. Det er noe eksen kan tenke over når hun ser meg ute, glødende, attraktiv, selvsikker og rett og slett lykkelig og dritglad for å drive med det jeg gjør og de rundt meg - rett og slett ren livsglede og lykke, mens hun selv har lagt på seg og blitt stygg og ligger an til å bli den gutta puler og angrer på etterpå. Med dette så prøver jeg å fortelle deg at det er lys i enden av tunnellen, men det starter med DEG, og det er DU som må reise deg opp og ikke la noe så teit som en enkel eks (selv om det er mange tunge minner og selvfølgelig sviket(!)) trekke deg ned når du EGENTLIG tåler mye mer enn som så! Jeg vet hvor jævlig det er, virkelig, men det KAN bli bedre, og det startet med DEG! 19 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Og forresten, drit i å "stalke" eksen din på Facebook og sosiale medier(!!!). Dette er et vanvittig farlig anker, som i mitt tilfelle drøyet tiden enormt. Når jeg droppet dette så gikk det bare et halvt års tid fra jeg gikk til å tenke på henne hele tiden, til å aldri tenke på henne. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg kan glede deg med at 90% av ekteskap som inngås innen 6 måneder av etablert forhold ender i skillsmisse Anonymous poster hash: 80b2d...711 17 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 @Pjuuk: Det er selvsagt lov å unne seg litt skadefryd dersom en ser at det går dårlig med en eks fra et stygt brudd, men å måle sin egen suksess opp mot andres ulykke vil jeg ikke si er et spesielt godt råd. Det vitner om smålighet, sjalusi og arroganse. Tre ting som ikke kan sies å være spesielt positive personlighetstrekk. Og først sier du at han skal glemme henne, deretter at han skal ta hevn? Hva har han å vinne på det? En selvskapt illusjon om at han er bedre enn henne? Nei. Veien tilbake er kortere for de som klarer å fokusere energien sin på ting som er nyttige for seg selv og sitt liv. Vær lei deg for at det er slutt, tilgi henne for bruddet og ønsk henne alt hell og lykke videre i livet og fokuser heller på det som har noe å si for deg. Bruk venner og familie til å få i gang en positiv tankegang og se fremover i livet. Sett deg mål som bidrar til at du føler deg bedre og oppnår ambisjonene dine, men for alle del ikke mål deg opp mot eksen og hva hun eventuelt finner på. Tenk også litt på hvorfor hun forlot deg. Kanskje det er ting ved din egen personlighet du kan forbedre? Man blir fort blind av et brudd og det er lett å legge skylden på motparten for sin egen utilstrekkelighet. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 @Pjuuk: Det er selvsagt lov å unne seg litt skadefryd dersom en ser at det går dårlig med en eks fra et stygt brudd, men å måle sin egen suksess opp mot andres ulykke vil jeg ikke si er et spesielt godt råd. Det vitner om smålighet, sjalusi og arroganse. Tre ting som ikke kan sies å være spesielt positive personlighetstrekk. Og først sier du at han skal glemme henne, deretter at han skal ta hevn? Hva har han å vinne på det? En selvskapt illusjon om at han er bedre enn henne? Nei. Veien tilbake er kortere for de som klarer å fokusere energien sin på ting som er nyttige for seg selv og sitt liv. Vær lei deg for at det er slutt, tilgi henne for bruddet og ønsk henne alt hell og lykke videre i livet og fokuser heller på det som har noe å si for deg. Bruk venner og familie til å få i gang en positiv tankegang og se fremover i livet. Sett deg mål som bidrar til at du føler deg bedre og oppnår ambisjonene dine, men for alle del ikke mål deg opp mot eksen og hva hun eventuelt finner på. Tenk også litt på hvorfor hun forlot deg. Kanskje det er ting ved din egen personlighet du kan forbedre? Man blir fort blind av et brudd og det er lett å legge skylden på motparten for sin egen utilstrekkelighet. Vet ikke helt om jeg skal være enig eller uenig... Det er garantert en usunn vei å ta om hele fokuset ditt ligger på å måle deg selv mot andre, men det kan allikevel ligge mye i det Pjuuok sier om at du får mye bedre følelse med deg selv hvis du kan sitte der etter tre år, tenke tilbake og være glad for at det faktisk skjedde siden du har utrettet ting du aldri ville gjort om det ikke hadde skjedd. Derfor synes jeg allikevel det er greit å sette seg personlige mål og løfter selv om skadefryd er utgangspunktet. Jeg har i hvert fall to bekjente og hørt om flere andre som startet og trene og legge om livsstil totalt etter et brudd. Et par har de har på veldig rask tid blitt langt mer "attraktive" både sosialt, og blant det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Prøv å se fremover og glem henne. Dere var ikke rett for hverandre. Hvem vet, kan hende hun angrer på at hun lot deg gå. Vil nok være vanskelig en tid fremover, prøv å fokusere på annet og ikke stalk på fb etc! 2 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 De har med andre ord ikke kommet over den første forelskelsen før de gifter seg? Gi det litt tid, 95% sikker på at forholdet ryker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Det beste du kan gjere er å tenke på deg sjølv og ditt liv, ikkje kva andre driv med. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hun var ei skikkelig fitte.Det er det eneste fornuftige å si om denne saken. Å sitte å være deprimert over slike kvinnfolk er det ingen vits i. 5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hun var ei skikkelig fitte. Fordi? 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Vi har bare en side av dette. Vi vet ikke hva som lå bak atd et ble slutt. Det var nok mer enn at hun bare kjedet seg og så en ny fyr, vil jeg tro. Har forståelse for at det suger for ts, men det er alltid to sider av en sak og vi får oftest bare høre ene. Endret 3. mars 2014 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hun var ei skikkelig fitte. Fordi? Fordi hun behandlet han ekstremt dårlig ved å være utro mot han. Jeg tar høyde for at hun var utro når TS sier hun stakk av for en annen fyr. Hun stakk neppe uten å prøvekjøre først. 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Det veit du jo ingenting om. Ellers er det vel betre at ho skifta beite dersom det ikkje fungerte, enn å la det dra ut? 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hun kan gjøre det slutt før hun starter på med andre menn. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Du veit som sagt ikkje kva som har skjedd. Ellers kan det fort skje at ein oppdagar ein annan samtidig som ein er i lag med nokon. 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ts sier dama dro fra han til fordel for en annen. Det er jo relativt dekkende det. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Det betyr ikkje at ho dreiv på med han før forholdet var slutt. Ho kan sjølvsagt ha hatt det i tankane, men det er noko anna. 1 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Føler med TS. Har opplevd at kjerringa stakk av med en kollega av meg på jobbfest. Og vi har barn sammen... Noen er bare rasshøl. Men siden hu gjorde det mot meg så gjør a det vel med den nye typen. Det er en liten trøst oppi det. Bare å heve deg over det. Bare å PM meg om du vil ta en øl og få tankene på noe annet. I'm in! 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Hvor i all verden finner dere disse damene? :/ Edit: Samme plassen hvor vi damer finner den typen menn regner jeg med... Endret 3. mars 2014 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå