V. Haugen Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 ZelectricBug blåser liv i en gammel publikumsfavoritt.Bobla blir gjenfødt som el-bil Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Spennende, hadde vært artig med fler eldre bilder retrofittet med elektrisk motor. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Edit; Leste feil, haha sånn går det noen ganger Endret 3. mars 2014 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Spennende, hadde vært artig med fler eldre bilder retrofittet med elektrisk motor. Tja, nå er ikke akkurat så gamle biler særlig sikre etter dagens standard. Ei heller komfort er i nærheten. Skal en bil bli godkjent i dag må det langt mer omfattende endringer til enn å bare skifte motorsystem. Men jeg skulle gjerne sett flere moderne biler med klassiske former og designelementer. Tesla Roadster med Jaguar E-type 1964-lignende chassi for eksempel :dribbble: Lenke til kommentar
torstein_a Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Litt morsomt at Høgskolen i Gjøvik allerede har gjort dette: http://www.hig.no/forskning/teknologi/nyheter/arkiv/el_boble 1 Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Har en pimpa 57 modell, med puma stilling, senket forran og bak, skyve-bremser forran og bak, og sist men ikke minst en 2.2 liter motor med doble "gassere" kunne nokk blitt et litt jilligere alternativ dette her, da den bruker 0.7-1.3 per mil :/ Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Litt morsomt at Høgskolen i Gjøvik allerede har gjort dette: http://www.hig.no/forskning/teknologi/nyheter/arkiv/el_boble Ja, men hvis jeg ikke husker feil har den 7 hk, alla 85 hk. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kunne gjerne tenkt meg en elektrisk boble jeg. Eller en elektrisk Lada for den saks skyld; elektriske varianter av mer spesielle biler, liksom. Som for eksempel en Nissan Figaro eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg