Dr. Brodsky Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Se det positive i det! Mulig du må bruke litt ekstra energi på å finne deg kjæreste, men når du først har funnet henne kan du sitte godt selv på trange charterfly, du kan sove på tvers i dobbeltsengen og du kan slippe ut clutchen på en Toyota Dyna uten å skru på blinklyset med kneet. Endret 4. mars 2014 av Sentenza 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Kvinneguiden(!) hadde en artikkel om emnet; http://m.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article885873.ece "Derfor vil kvinner ha høye menn I snitt er mannen 15 centimeter høyere enn kvinnen." - Ytre faktorer er jo det man ser først men noen som er verdt å holde på vil ikke droppe deg pga. høyden din. Som skrevet over, ikke fokuser på noe du selv synes er negativt ved deg selv når du søker en kjæreste. Det går ikke utover selvtilliten min gjennomsnitt høyden er jo 180, men jeg bare lurer på hvordan det hadde vært om jeg var 185, tror det hadde vært enda lettere å få de damene som ofte går etter høye gutter. Anonymous poster hash: 87b11...c57 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg er fornøyd med høyden, med tanke på at det er gutter ute der 169-175, men det er lovt å tenke utenfor boksen what if jeg var så høy ville ting vært annerledes? Man kan være høy,tynn og stygg det vil jeg ikke, men kjekk er jeg så det hadde passet bra for meg. Når det gjelder veksthormoner er jeg for gammel 21 år . Går ikke tenker jeg. Faren min er 181-182 han trodde at jeg ville komme til å bli veldig høy, men det stoppa opp tror når jeg var 17 eller 18 Anonymous poster hash: 87b11...c57 Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 I oppveksten var jeg alltid blant de høyeste på samme alder, men etter hvert som årene gikk, begynte alle plutselig å nå meg igjen. Det stoppet på ca. 183, og nå er jeg bare sånn midt på treet, eller i beste fall blant de laveste av de høye Men jeg får vel nøye meg med det, tenker at høyden sikkert ikke vil trekke meg verken opp eller ned. Lenke til kommentar
Chondrin Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg er fornøyd med høyden, med tanke på at det er gutter ute der 169-175, men det er lovt å tenke utenfor boksen what if jeg var så høy ville ting vært annerledes? Man kan være høy,tynn og stygg det vil jeg ikke, men kjekk er jeg så det hadde passet bra for meg. Når det gjelder veksthormoner er jeg for gammel 21 år . Går ikke tenker jeg. Faren min er 181-182 han trodde at jeg ville komme til å bli veldig høy, men det stoppa opp tror når jeg var 17 eller 18 Det er mye "what ifs" man kan tenke over. For eksempel: "Hva hvis jeg hadde hatt bedre skjeggvekst?" Da kunne du jo dratt damene som går etter menn med mye skjegg. Eller: "Hva hvis jeg hadde hatt bedre hår?" Da ville du jo dratt flere damer som er ute etter en god sveis. Jeg tror, har ingen empirisk forskning bak dette, at høyde ikke har så mye å si så lenge man har alt det andre. Klart høyde kan sikkert være en bonus, på samme måte som six-pack ville vært en bonus. Jeg er høy, tynn og skallet. I midten av 20-årene, og kan vel si såpass at jeg spekulerer i om ikke mamma og pappa egentlig er i veldig nær slekt. Likevel har jeg hatt min del damer opp igjennom. Ikke like mange som Herkules-look-a-likes som kan løfte en Toyota Avensis med en arm, men likevel. Det er neppe høyden min alene som har dratt damene, da samtlige av de er sammen med noen som er mellom 1.75 og 1.80 nå. Men om du vil prøve se om det har noen effekt finnes det vel kanskje noen såler som gjør at du blir et par cm høyere? Med noen høye sko også så får du sikkert effekten av å være rundt 5 - 6 cm høyere. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Heller 1.75 og kjekk, enn 1.93 med et ansikt som ligner noe du har funnet i et tett avløp. Vi har alle våre komplekser. ja takk begge deler :D Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg er en gutt , er 178,5 cm høy, 179,5 cm med sko, men føler det er veldig vanskelig å sjekke opp jenter som er 175-177 , fordi de kryr av høye gutter 1,83- 1.88 hvorfor skulle de valgt meg da. Jeg ser bra ut, er kjekk men jeg har endelig Innset at høyden har mest sannsynlig mye å si. Er det sånn jenter? Anonymous poster hash: 87b11...c57 Er det kun jenter som er såpass høye du er interessert i? I så fall blir det kanskje litt vanskelig, da de fleste jenter ønsker en mann som er noe høyere enn dem. Men du har jo en fin høyde selv, spesielt i forhold til jenter som er under 170. Lenke til kommentar
afroditee Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Høyde har en viss effekt, det får mennesker til å se bedre ut. Men igjen til en viss grad. Ideelle høyden for en mann utsendemessig er vell kanskje preferert til ett sted i mellom 185-190. Men igjen sett deg ned, og ingen merker forskjell :-) Ideelle høyden for en mann er mellom 185-190....tull. Dette er subjektivt. En kvinne kan synes at mannen hennes på 175 har den ideelle høyden, en annen 185. Selv har jeg funnet drømmemannen på 195, og det er ifølge meg den ideelle høyden på en mann. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg er en gutt , er 178,5 cm høy, 179,5 cm med sko, men føler det er veldig vanskelig å sjekke opp jenter som er 175-177 , fordi de kryr av høye gutter 1,83- 1.88 hvorfor skulle de valgt meg da. Jeg ser bra ut, er kjekk men jeg har endelig Innset at høyden har mest sannsynlig mye å si. Er det sånn jenter? Anonymous poster hash: 87b11...c57 Er det kun jenter som er såpass høye du er interessert i? I så fall blir det kanskje litt vanskelig, da de fleste jenter ønsker en mann som er noe høyere enn dem. Men du har jo en fin høyde selv, spesielt i forhold til jenter som er under 170. nei nei , perfekte jenta er jo 165-170 Hvertfall 170, men jeg har ikke noe imot 160 heller, men jo høyere jo bedre, men jeg lurte på bare de som er 175-177 om de automatisk aviser en som er bare et par cm når man sjekker opp jeg vet det er mulig hvis du har kjent jenta lenga, men på fest virker det vanskelig. Anonymous poster hash: 87b11...c57 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 I oppveksten var jeg alltid blant de høyeste på samme alder, men etter hvert som årene gikk, begynte alle plutselig å nå meg igjen. Det stoppet på ca. 183, og nå er jeg bare sånn midt på treet, eller i beste fall blant de laveste av de høye Men jeg får vel nøye meg med det, tenker at høyden sikkert ikke vil trekke meg verken opp eller ned. 183 er jo perfekt. Hadde aldri funnet på å skive dette innlegget om jeg var 180. Burde prøve de strekke metodene men tror ikke de funker. Anonymous poster hash: 87b11...c57 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Se det positive i det! Mulig du må bruke litt ekstra energi på å finne deg kjæreste, men når du først har funnet henne kan du sitte godt selv på trange charterfly, du kan sove på tvers i dobbeltsengen og du kan slippe ut clutchen på en Toyota Dyna uten å skru på blinklyset med kneet. Skriver under på denne Ikke reint få ganger jeg skulle ønske jeg var 10 cm lavere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg går bare etter jenter på opp til 165 som holder seg i form, men de er veldig populære på byen:P Gjorde en liten test, på et utested jeg hadde vært 10 ganger og ikke funnet noen dame, så prøvde jeg med noen høye rare sko og kom i kontakt med jenter 2 ganger på rad. Noen som har noen 4-5cm høye sko å anbefale, som ikke blir harry? Link? Anonymous poster hash: 51ab2...102 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg er en gutt , er 178,5 cm høy, 179,5 cm med sko, men føler det er veldig vanskelig å sjekke opp jenter som er 175-177 , fordi de kryr av høye gutter 1,83- 1.88 hvorfor skulle de valgt meg da. Jeg ser bra ut, er kjekk men jeg har endelig Innset at høyden har mest sannsynlig mye å si. Er det sånn jenter? Anonymous poster hash: 87b11...c57 Er det kun jenter som er såpass høye du er interessert i? I så fall blir det kanskje litt vanskelig, da de fleste jenter ønsker en mann som er noe høyere enn dem. Men du har jo en fin høyde selv, spesielt i forhold til jenter som er under 170. nei nei , perfekte jenta er jo 165-170 Hvertfall 170, men jeg har ikke noe imot 160 heller, men jo høyere jo bedre, men jeg lurte på bare de som er 175-177 om de automatisk aviser en som er bare et par cm når man sjekker opp jeg vet det er mulig hvis du har kjent jenta lenga, men på fest virker det vanskelig. Anonymous poster hash: 87b11...c57 Jeg har hvertfall tilgode å bli "automatisk avvist" fordi en jente har vært bare noen få cm eller like høy som meg. Hva som kommer ut av kjeften din og hva slags holdning du har har uendelig mye mer å si enn høyderelasjonen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg går bare etter jenter på opp til 165 som holder seg i form, men de er veldig populære på byen:P Gjorde en liten test, på et utested jeg hadde vært 10 ganger og ikke funnet noen dame, så prøvde jeg med noen høye rare sko og kom i kontakt med jenter 2 ganger på rad. Noen som har noen 4-5cm høye sko å anbefale, som ikke blir harry? Link? Anonymous poster hash: 51ab2...102 Det er nok ikke de få ekstra centimeterne som er avgjørende. 3-4 centimeter er ikke en forskjell som fremmede mennesker legger merke til. Det kan være tilfeldig variasjon, men antakelig er det holdningen din som er annerledes. Før tenkte du kanskje "uff, jeg er så lav, damer liker ikke lave menn," da du gikk på byen. Men da du tok på deg skoene, tenkte du "Yess, nå er jeg høy, damer digger høye menn". Når du tror at damer har lyst på deg, så har du en helt annen atferd som gjør deg mer attraktiv enn før. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hæ, noen som klager på at de er 178? Det er jo nesten gjennomsnittshøyde for menn i Norge. Prøv å være 170 du. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Bet om en som er 169, sammen med ei på 166 han Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Smaken er som baken. Jeg liker høye menn.Andre jenter liker lave menn.Noen jenter liker til og med begge deler og tenker ikke på høyden! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg digger høye menn, men har funnet ut at det ikke er alfa omega likevel. Er fortsatt svak for det, men man faller for den man faller for Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 1.89 her, og hvis det er slik at man får lettere damer med høyde er det helt rettferdig med tanke på hvor mange andre ting som blir langt værre med høyden. Som nevnt tidligere i tråden er flyturer det værste. Jeg tror høyde er en viktig faktor, jeg selv preferer kvinner så lave som mulig og kunne ikke tenke meg en kvinne som er høyere enn meg selv. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Skal du se sånn på det bør det gå begge veier Da bør jeg også bli kompensert med flere damer etter de uallige timene jeg har sittet på kino eller vært på konsert, bare for å få en horde av folk foran meg som blokkerer utsynet mitt med de store hodene sine. For ikke å snakke om at jeg måtte vente et år lenger enn alle andre for å ta de feteste karusellene på tusenfryd, eller de utallige timene jeg har brukt på å finne klær som passer. De som er enda mindre enn meg igjen bør også kompenseres for alle kleskjedene som faktisk ikke tar inn størrelsen deres i det hele tatt. Så hvis det er slik det skal begrunnes, synes jeg at jeg ikke skal straffes for å sitte behagelig i omtrent alle former for kollektive transportmidler, ei heller at du skal straffes for å nå opp til den øverste hylla i kjøkkenskapet. Og så kan vi heller dele på damene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå