Bruker-158599 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Synes det er litt kult at man nå kan se hvor mange ganger man har poket noen. Jeg poker bare venner for moroskyld Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Poke folk på Facebook? For en latterlig ubrukelig funksjon. Tror jeg har hatt konto der så lenge det har eksistert, og visste ikke at det var en slik funksjon før jeg leste denne tråden. Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt. Kanskje vi kan diskutere internt om å få funksjonen til forumet. Det har vel en funksjon? Hvis man ikke er venner, og profilen er stengt, så poker man personen. Hvis personen poker tilbake så får man tilgang til personens profil elns. Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt. Takk for den, nå holder jeg på å le meg ihjel her. Ontopic poker som regel bare tilbake hvis noen poker meg først. 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hvor ser man at man blir poket? Husker vi drev med poking for 6 år sia, men trodde muligheten for det var fjernet for lengst? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Mulig den ble borte når de åpnet alle profiler for søk? Jeg har ikke fb-konto lenger. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hvor ser man at man blir poket? Husker vi drev med poking for 6 år sia, men trodde muligheten for det var fjernet for lengst? Jeg får varsel. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Måtte prøve poking igjen. Har hatt pokewar med noen folk, men faktisk aldri startet en poke før. Fikk til å poke deg på 3. forsøket ciklide Fant ut at om man trykker på enter på navnet man skriver inn, så poker man den som er markert. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg har poker hele vennelista mi, flaut........hehe... Skjønte ikke i starten hva det å poke betydde og hva som skjedde.. Så jeg trykket på alle hehehe . Er dritflau for det nå ;D Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Måtte prøve poking igjen. Har hatt pokewar med noen folk, men faktisk aldri startet en poke før. Fikk til å poke deg på 3. forsøket ciklide Fant ut at om man trykker på enter på navnet man skriver inn, så poker man den som er markert. Ja det så jeg. Dårlig gjort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå