AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Føles, litt kleint , å poke folk på face, men er det beste måten å vise at man er interessert? eller bare adde personen ? Anonymous poster hash: 0792a...75a Lenke til kommentar
Chondrin Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Tror vel ikke helt pokeing er veien å gå. Faktisk vel jeg vel gå så langt som å si at Facebook ikke er kanalen hvor man prøver seg på ukjente, men det kan godt hende at det finnes noen der ute som gjør det med stor suksess. Hvis det er ukjente det er snakk om selvfølgelig. Det beste stedet for sjekking er nok ute i den virkelige verden, men det er ikke alle som har mot nok til å gjøre det. Da fungerer sikkert datingsider vel så bra. Er vel også slik at utseende har en del mer å si på datingsider enn ute i den virkelige verden, i tillegg til at det stort sett er en grov overvekt av menn som tenker at sukker.no er veien å gå. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Poke dem IRL. Så har du startet en samtale. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 kjenner flere som har poket jenter for å få kontakt virket vist veldig bra, utrulig nok Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Brukes poke-knappen til sjekking? Jeg har blitt poket av en fremmed en gang. Poket aldri tilbake. Hvis jeg hadde vært interessert ville jeg nok poket. Så langt har jeg bare brukt den til å poke venner. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg har blitt poket og poket tilbake. Har ignorert poker også. Som oftest har jeg bare poket venner, men poket en gang en fremmed og det ble til mye poking og etterhvert til at vi begynte å skrive sammen 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt. 9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt. Du er så herlig usakelig... Anonymous poster hash: 3e1af...308 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt. Hadde en på VGS som gjorde det der og.. Så søtt. XD Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt. Du er så herlig usakelig... Anonymous poster hash: 3e1af...308 Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt. Hadde en på VGS som gjorde det der og.. Så søtt. XD Av å til brøler jeg "IKKE POKE MEG! FAEN!" å så poker jeg som en mofo tilbake. Det er dårlig folkeskikk å poke folk! Kjenner jeg blir sint nå bare av å skrive om det!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Av å til brøler jeg "IKKE POKE MEG! FAEN!" å så poker jeg som en mofo tilbake. Det er dårlig folkeskikk å poke folk! Kjenner jeg blir sint nå bare av å skrive om det!! Er jo bare et elektronisk signal, hva er galt med det? XD Fikk litt lyst til å gjøre det på en jeg kjenner som jeg ikke har prata med på en stund. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Poker ikke tilbake, fa mister jeg poken som er poket meg. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg blir ofte poket av randoms som jeg ikke har på vennelista. Nå er det en kis fra Ghana i Afrika som driver å poker meg å prøver å adde meg som venn. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg blir ofte poket av randoms som jeg ikke har på vennelista. Nå er det en kis fra Ghana i Afrika som driver å poker meg å prøver å adde meg som venn. Har som regel aldri kontakt med folk jeg ikke kjenner på nettet gjennom facebook, da jeg synes det er upassende. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg har ikke kontakt med han. Han poker meg fordi jeg ignorerer venneforespørselen. Lenke til kommentar
fine i'll leave Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Er poke fremdeles en ting? 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Er poke fremdeles en ting? Ja hvis du vil sjekke noen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Man må jo forvente å bli poket, når det er en slags greie å vise at du er interessert i personen, man kan jo alltid fjerne den aplilasjonen slik at ingen kan poke deg. Derfor syns jeg de som ikke vil bli poket burde fjerne "poke" Anonymous poster hash: 0792a...75a Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Poke folk på Facebook? For en latterlig ubrukelig funksjon. Tror jeg har hatt konto der så lenge det har eksistert, og visste ikke at det var en slik funksjon før jeg leste denne tråden. Hver gang noen poker meg blir jeg forbanna og kaster pc'n i veggen mens jeg fråder som en hattifnatt. Kanskje vi kan diskutere internt om å få funksjonen til forumet. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hvordan fjerner jeg pokefunksjonen? (N00b på Face) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå