AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 hvis man føler at penisstørrelse ødelegger lysten til å være med vedkommende, så er det helt greit å dumpe vedkommende for det. Gjør det som føles rett for deg. Ingen vits i å gå å mistrives i evigheten. Anonymous poster hash: 4a045...aaf 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Må nesten spørre, hvilken kultur snakker vi her? (også svar til Gothminister) Etnisk norsk og ateistisk, har stort sett uforpliktende sex(dvs leder ikke til forhold) eller forhold som leder til sex. Sex som leder til ett forhold er veldig skjeldent om ikke helt franværende på statestikken. Jeg vil si det er unormalt og ha sex før man innleder ett forhold, men kansje jeg bare er gammeldags angående det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Må nesten spørre, hvilken kultur snakker vi her? (også svar til Gothminister) Etnisk norsk og ateistisk, har stort sett uforpliktende sex(dvs leder ikke til forhold) eller forhold som leder til sex. Sex som leder til ett forhold er veldig skjeldent om ikke helt franværende på statestikken. Jeg vil si det er unormalt og ha sex før man innleder ett forhold, men kansje jeg bare er gammeldags angående det. Jeg innledet et forhold med sex. (ONS ble mere dagen etterpå da vi fant ut vi hadde endel til felles) Varte det lenge? Nei varte bare 1 måned. Anonymous poster hash: 9828e...679 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Jeg vil si det er unormalt og ha sex før man innleder ett forhold, men kansje jeg bare er gammeldags angående det. Det tilhører nok unntakene, kompis. Jeg har ALDRI hørt om noen (som har blitt sammen etter de var 16-17-18 år) som har innledet et forhold uten å hatt sex først. Endret 4. mars 2014 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Må nesten spørre, hvilken kultur snakker vi her? (også svar til Gothminister) Etnisk norsk og ateistisk, har stort sett uforpliktende sex(dvs leder ikke til forhold) eller forhold som leder til sex. Sex som leder til ett forhold er veldig skjeldent om ikke helt franværende på statestikken. Jeg vil si det er unormalt og ha sex før man innleder ett forhold, men kansje jeg bare er gammeldags angående det. Må nesten spørre, hvilken kultur snakker vi her? (også svar til Gothminister) Etnisk norsk og ateistisk, har stort sett uforpliktende sex(dvs leder ikke til forhold) eller forhold som leder til sex. Sex som leder til ett forhold er veldig skjeldent om ikke helt franværende på statestikken. Jeg vil si det er unormalt og ha sex før man innleder ett forhold, men kansje jeg bare er gammeldags angående det. Du er nok veldig gammeldags. De fleste voksne knuller opp til flere ganger før de innleder et seriøst forhold. Fjortiser holder lanken og alt det andre i flere dager om ikke uker før de beveger seg ned ditt vi alle egentlig vil og ønsker. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Bare fordi du ikke har hørt om det så betyr ikke det at det ikke skjer 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Sex som leder til ett forhold er veldig skjeldent om ikke helt franværende på statestikken. Dette er ikke sant Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) fakta er at de kjerringene og de mennene som går i måneder med sms-kontakt etc uten å tørre å bli "intime" detter av lasset... Har en vennine jeg har gitt opp pga det. Hun tør bare ikke å "hoppe i det"... feiger alltid ut, og hun får seg naturligvis aldri noe. ingen klarer å lure henne i senga, og aller minst klarer hun å lure seg selv i senga med en mann... Sist jeg prata med henne, fantaserte hun om å dra til danmark for å bli inseminert, men hvordan hun skal tørre å dra ned buksa, vise musa og skræve for noe sånt, skjønner ikke jeg. Så ja, de fleste forhold, begynner (ordentlig) med sex. Man kan si at "bli kjent fasen" er å møtes noen ganger, skravle, ha det fint, men da er det jo ikke ett forhold... Få som orker å holde lanke i månedsvis uten å sjekke hvordan ting funker i senga desverre Endret 4. mars 2014 av ragge_jz 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Man må gjøre det som passer for seg selv. Jeg liker at sex skjer i forhold, men er ikke slik at jeg mener man må vente. Man blir kåt og ting skjer Siden jeg er kåt av meg, har det aldri blitt noe venting, men jeg har alltid visst at det var et forhold likevel. Ikke alle som er opptatt av å definere. Jeg liker det da, greit for dato å markere etc, for dem som liker slikt. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Sex som leder til ett forhold er veldig skjeldent om ikke helt franværende på statestikken. Dette er ikke sant Jeg snakket om de miljø jeg bruker tid, jeg tør påstå jeg vet mer om statistikken der enn hva du gjør... Artig å se at jeg er så annerledes enn andre her, for meg er det utenkelig å ha sex med noen jeg ikke har ett forhold til, med unntak av "one night stands" da. Lenke til kommentar
Little Miss Trouble Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 For meg ville aldri det hatt noe å si. Enten er jeg forelsket, eller så er jeg det ikke. Hvis du har lyst til å dumpe ham pga. liten penis, høres det ut som du prøver å finne en forklaring på hvorfor du ikke er forelsket eller tiltrukket av ham. Jeg har gjort det selv, jeg forklarte manglende følelser med at jeg ikke likte kyssene hans (for meg selv, altså, sa det aldri til noen). Jeg var litt lei meg etterpå, men det var kun på hans vegne, for min egen del var jeg mest lettet. Følelsene hadde aldri vært der, jeg brukte kyssene som forklaring på hvorfor jeg ikke hadde følelser for en ellers perfekt gutt, som hadde følelser for meg. Det jeg prøver å si, er egentlig bare at det er greit å ikke ha følelser for noen, selv om de har de fleste egenskapene du ser etter i en mann. Sånn er det bare. Jeg tviler på at en liten penis egentlig er problemet. Skal selvsagt være forsiktig med å si noe om dine følelser, vi er forskjellig skrudd sammen. Men dersom det var meg som hadde dette "problemet", ville størrelsen bare vært en forklaring jeg lagde for meg selv. 1 Lenke til kommentar
kuytdckgtc Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Må bare referere til det gamle jungelordet "Kuk og fitte skal sammen sitte". Om man skal forbli med noen må jo være en helhetsvurdering hvor kuk og fitte inngår som deler av denne. Men passer ikke disse organene sammen for én eller begge parter, og man likevel vil være sammen, må det selvsagt være greit å finne en passende knullepartner eller en serie av slike. Det kan sikker virke opphissende for den inadekvate partneren også. Endret 8. mars 2014 av kuytdckgtc Lenke til kommentar
kuytdckgtc Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hva legger du i forhold? For et nydelig bilde! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Alle mine forhold har blitt innledet med sex, så tja. Kanskje melke kua før man kjøper den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg