torbjornen Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Eg har kjøpt ny pc, og lurer på korleis programma hamnar i ulike kategoriar i "startmenyen". Er det på nokon måte mogeleg å bestemme sjølv kva for kategori eit program skal vere i? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ikke helt sikker på hva du sikter til her, men jeg har laget flere "grupper" med ikoner/snarveier på den menyen man kommer til når man trykker Windows-tasten. Der har jeg laget "Media", "Work" osv. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Det er mogeleg at eg har oversett noko, og får forske meir på dette ein annan gong. Men løysinga for min del vart å laste ned eit tredjepartsprogram som ga meg tilbake den gode gamle start-menyen som ein kjenner frå tidlegare Windows-versjonar. Eg tykkjer elles at visninga av alle appane er irriterande ved at dei fyller heile skjermen, manglar menyar og ikkje er mogeleg å avslutte på vanleg måte. Ein app på ein smarttelefon er jo noko heilt anna enn når ein sit med ein PC med tastatur og touchpad, men utan berøringsskjerm. Artig avatar, btw. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Dra flisene rundt som du vil med musepila. (De har sin egen vilje av og til, men dere kommer nok overens ) Høgreklikk og du får opp en meny nederst. Endret 6. mars 2014 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå