AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg har en date som jeg dater..... Jeg og han klinte i kveld for første gang, men vi har ikke hatt samleie, men lå naken og klinte.... Han prøvde seg ikke på samleie... Kan han være uinteressert siden han ikke gjorde det? Anonymous poster hash: 81b7c...fc7 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Nei, tror ikke det. Kan være det at han ikke ville ha det så tidlig. Kanskje han vil vente litt 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Kanskje han var redd for at det ville være å gå for fort frem? Hvorfor prøvde ikke du deg? Kunne klådd litt etc. Ikke noe i veien med litt iniativ Nå aner jeg forsåvidt ikke hvor gammel du er. Lenke til kommentar
Populært innlegg Imlekk Skrevet 2. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. mars 2014 Hvordan i all verden endte dere opp nakne? 13 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Det er vel bare du som kan bedømme om han er uinteressert for deg eller ikke? Heartlife? 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Civilix Skrevet 3. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2014 Du er klar over at denne mannen med høy sansyndlighet har blitt fortalt at hvis du ikke bekrefter verbalt med entusiastisk samtykke er det voldtekt hvis dere har samleie? Så sa du til han "jeg vil ha samleie" og viste klart entusiastisk samtykke ovenfor han? Trodde ikke det nei, send ditt klagebrev til nærmeste feminist gruppe. Som kvinne er du dog i den fine situasjonen at du kan være så aggresiv du bare ønsker, neste gang tar du hånd om saken selv. Foruten bruk av hender vil du finne at du kan også utrykke deg oralt rundt saken, og når saken står støtt på egene ben, vil du finne det enkelt å integrere saken med dine egene verdier. 28 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Du er klar over at denne mannen med høy sansyndlighet har blitt fortalt at hvis du ikke bekrefter verbalt med entusiastisk samtykke er det voldtekt hvis dere har samleie? Så sa du til han "jeg vil ha samleie" og viste klart entusiastisk samtykke ovenfor han? Trodde ikke det nei, send ditt klagebrev til nærmeste feminist gruppe. Som kvinne er du dog i den fine situasjonen at du kan være så aggresiv du bare ønsker, neste gang tar du hånd om saken selv. Foruten bruk av hender vil du finne at du kan også utrykke deg oralt rundt saken, og når saken står støtt på egene ben, vil du finne det enkelt å integrere saken med dine egene verdier. Det har nesten blitt så galt at man må ha skriftlig samtykke før samleie. Det kunne jo hende at kvinnen angret. Da kan det fort bli voldtekt. 6 Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Godt mulig han ventet på et tegn ja. Jeg har hvertfall aldri endt opp naken med ei jente jeg ikke var interessert i å ha sex med. Timelange makeouts og forsiktig roting har jeg derimot vært med på en gang i tida. Det var rett og slett et resultat av usikkerhet når det kom til how to do it right. Har han mye eller lite erfaring fra før? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Han er sannsynligvis interessert, når gutter liker jenter ordentlig godt men den seksuelle kjemien ikke har kommet like langt som den følelsesmessige er man ofte litt tilbakeholden med sex fordi man vil ikke rushe inn i det og skape en litt klein situasjon. Slapp av dette går seg til Er helt forskjellige fra jente til jente, hvis jeg er veldig flørtn med ei jente og hun responderer bra på det blir det knulling med en gang, hvis hun er litt mindre komfortabel med det så backer jeg litt off på det området for å unngå at det blir vanskelig for henne å håndtere, men det betyr ikke at jeg liker henne noe mindre eller har mindre forhåpninger til sexen. Damer som er selvsikre og "ville" på soverommet betyr overhodet ikke bedre sex enn dem som er litt mere sjenert men som blir komfortable og er like glade i sex..... så ikke tro du trenger å stønne høyt og kaste deg over pikken hans for å vise hvor selvsikker du er på soverommet, det kan i værste fall bli too much. Vær deg selv Anonymous poster hash: f854a...02d Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Godt mulig han ventet på et tegn ja. De lå nakne og klinte. Hvis det ikke er et tegn, hva er? 2 Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg har en date som jeg dater..... Jeg og han klinte i kveld for første gang, men vi har ikke hatt samleie, men lå naken og klinte.... Han prøvde seg ikke på samleie... Kan han være uinteressert siden han ikke gjorde det? Anonymous poster hash: 81b7c...fc7 Hvis han date deg så er han ganske sikkert interessert i deg. Han vil ta det rolig, spesielt om du ikke var agressivt selv. Ikke alle med pikk tenker på sex hele tiden. Vi nyter også selskapet og kosing! Endret 17. mars 2014 av Squy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Du er klar over at denne mannen med høy sansyndlighet har blitt fortalt at hvis du ikke bekrefter verbalt med entusiastisk samtykke er det voldtekt hvis dere har samleie? Så sa du til han "jeg vil ha samleie" og viste klart entusiastisk samtykke ovenfor han? Trodde ikke det nei, send ditt klagebrev til nærmeste feminist gruppe. Som kvinne er du dog i den fine situasjonen at du kan være så aggresiv du bare ønsker, neste gang tar du hånd om saken selv. Foruten bruk av hender vil du finne at du kan også utrykke deg oralt rundt saken, og når saken står støtt på egene ben, vil du finne det enkelt å integrere saken med dine egene verdier. OG hun må ha 0,00 i promille. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 *SNIP* OG hun må ha 0,00 i promille. "Hei, kunne du tenkt deg å gå på date med meg? Flott! Åh et øyeblikk, kunne du blåst i dette alkometeret for sikkerhets skyld?" Hmm, tror den kan være riktig så morsom i mange sammenhenger Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg har alkometer, og skal feste i helga. I'm gonna fucking try it. 3 Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Godt mulig han ventet på et tegn ja. De lå nakne og klinte. Hvis det ikke er et tegn, hva er? Utifra hvordan noen uttaler seg i media, er ikke det^nødvendigvis det samme som mutual consent. Sier bare at hvis gutten er usikker, så kan alt løse seg hvis jenta tar litt initiativ. Lenke til kommentar
MadeleneB Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Kanskje han ikke ville presse deg? Og hvorfor prøvde du ikke selv? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Hvor gammel er han? Hvis det er hans første gang, så kan det være usikkerhet. Usikkerheten har fått meg til å ikke gjøre noe som helst, samtidig som at junior trodde han badet i 4 grader. Hun prøvde å inspirere både meg og junior, men det endte opp med at jeg gikk ned på henne. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Godt mulig han ventet på et tegn ja. De lå nakne og klinte. Hvis det ikke er et tegn, hva er? http://cdn1.arkive.org/media/04/0438B145-347F-41B1-B701-7D6350AFC042/Presentation.Large/Female-southern-chacma-baboon-in-oestrus-presenting-to-male.jpg 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Kanskje han tror du er uinteressert siden du ikke prøvde deg? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Hvorfor forventer du at han skal prøve seg, det er like opp til deg å prøve deg som det er for han å prøve seg. Jenter ass.. Anonymous poster hash: 3fbf7...d9c 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg