Stormforcex Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hei. Har du ? Hvordan gikk det fram ? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Post har vel aldri levert på søndager, så det har vel ingen fått til. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Nei det har jeg ikke. Tror jeg. Måtte isåfall ha vært DHL. Kan ikke si noe sikkert, men lurer på om de kjører Søndager også. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Søndag er generelt en dårlig leveringsdag. Elkjøp på Slependen har imidlertid døgnåpent på Collect@store, så du kan hente ting selv der.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Søndag er generelt en dårlig leveringsdag. Elkjøp på Slependen har imidlertid døgnåpent på Collect@store, så du kan hente ting selv der..Oi, det er bra tiltak. De butikkene (inkl. Lefdal) har gode løsninger på dette synes jeg. Den grunnen alene har gjort at jeg har handlet flere ganger fra dem, fremfor annen nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå