Lonely punker2014 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Spør ein pedofil kva som helst. Eg kan av openbare grunnar ikkje greie ut om meg sjølv, men eg kan lova de at eg er seriøs, og at dette er ein seriøs tråd. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hva er formålet med tråden? Hvorfor sier du dette om deg selv? Ønsker du mer åpenhet? Jeg håper for all del du ikke praktiserer lystene dine. Hadde noen som deg pirket på mine barn, så hadde jeg klikket. Som du ser så er tanken i seg selv ille for meg, men jeg er veldig beskyttende ovenfor barna mine. Okei da: - når oppdaget du at du tiltrekkes av barn? - er det vanskelig å la være å leve ut lystene? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvis du skulle kjøpe deg ny bil, ville du valgt en elbil, eller en bensin/disel bil? Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvis du skulle kjøpe deg ny bil, ville du valgt en elbil, eller en bensin/disel bil? Alle vet vell at pedofile kjører varebil. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Det finnes allerede en tråd om emnet, hvor du kan motta spørsmål. Den finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1228620&page=1 Vi trenger ikke flere like tråder. Tråden stenges. Endret 2. mars 2014 av Slettet+3124 Typo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg