Gå til innhold

Hvordan kvitte seg med krøller?


Anbefalte innlegg

Jeg ser både fotball spillere, og skuespillere som har krøller, eller krøllete hår, klarer å rette håret på en fin måte, ? Jeg er en gutt, og jeg bruker rettetang, bruker et produkt mot varme , det skal liksom ikke brenne håret og det etterlater en fin duft. Men problemet er at på høyre siden der jeg drar håret mot, blir håret ofte krøllete og jeg får så kalte flere horn på en måte, sånn at håret ikke legger seg ned. Jeg vil helst unngå produkter som hårgelé. men det er veldig vanskelig at håret vil legge seg ned og fint, når jeg retter det. Det blir heller litt høyt der og litt der, vil liksom bare kunne rette det på den måten at det ser ut som jeg har vanlig rett hår. Noen anbefalinger? Liksom eneste måten jeg kan få det perfekte håret etter at jeg har rettet håret, er etter at jeg har brukt lue, men jeg kan ikke gå med lue om sommeren. Noen tips dere som har krøller? jeg hørte en frisør snakke om en måte , kjemikalier og ting, koster barer 400, skal holde håret rett i 3 mnd, men det er dårlig for håret. Pluss det varer bare til det nye håret har kommet ut eller noe. Mitt håret pleier å vokse ganske fort vet ikke om det lønner seg. Det som er så rart er at jeg hadde en sjampo som jeg aldri fikk tak igjen i tysk sjampo , retta håret mitt i 2 mnd, etter at jeg hadde sluttet å bruke det, fikk jeg krøller igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan rette ut håret kjemisk. Det er ikke spesielt bra for håret, men er ikke spesielt dårlig heller med god behandling. Det var nok dette frisøren mente. Selvfølgelig vil ikke nytt hår som kommer rett ut av hodebunnen være rett, men det tar en god stund før det blir synlig. Du kan ikke endre hårteksturen din, det sier seg selv.

 

Personlig synes jeg det er best med naturlig hår. Handler som regel kun om å finne rett frisyre som passer en. Mange som ville dødd for krøller :) Bare noe å ha i baktankene.

Lenke til kommentar

Du kan rette ut håret kjemisk. Det er ikke spesielt bra for håret, men er ikke spesielt dårlig heller med god behandling. Det var nok dette frisøren mente. Selvfølgelig vil ikke nytt hår som kommer rett ut av hodebunnen være rett, men det tar en god stund før det blir synlig. Du kan ikke endre hårteksturen din, det sier seg selv.

 

Personlig synes jeg det er best med naturlig hår. Handler som regel kun om å finne rett frisyre som passer en. Mange som ville dødd for krøller :) Bare noe å ha i baktankene.

det siste sier du fordi du Tror alle har sånne sånne krøller som de filmstjernene eller italienerne, men mine er bare stygt og jeg får ikke noe bra sveis som passer ansiktet mitt.

http://www.youtube.com/watch?v=qLjBYPvErYg

 

Jeg har brukt denne endel ganger, og den funker. Den holder i 10-20 vasker for meg. Jeg kjøper den på Coop, HM og Cubus. Tror den koster rundt 70-100 kroner :)

tusen takk for tips skal prøve den ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...