enden Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det ble drittbra. Sybes ikonene er fine jeg. Ikke bry deg om de som ikke liker ting de ikke bruker selv Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 e da berre her da e noke gale eller er det faktisk ikke skrevet noe på siden? uansett hva jeg trykker på så forblir den brune firkanten til høyre brun..... Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 tror det bare er designet som skal sjekkes her før det legges ut noe info på siden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Litt lita? Ellers flott grafikk, og fargane passer sammen Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 tror det bare er designet som skal sjekkes her før det legges ut noe info på siden Helt riktig. Greit å ha templaten helt på plass og ferdig før innholdet legges inn. Litt lita?Ellers flott grafikk, og fargane passer sammen Takk. Jeg er helt enig i det mange sier, at den er liten. Derimot er dette gjort med overlegg; - Greit å ha en side som er kompatibel med gæmle edb-maskiner som kanskje kjører 640x480 eller 800x600. Husk at dette ikke er en side som er rettet mot datanerds som oss. :wink: - Sidene vil ikke inneholde masse stoff og tekst som ville ha trengt stor layout. Tvertimot. Sidene vil være kompakte med små thumbnails og korte kommentarer. Slikt vil etter min mening bare se ufullstendig ut på en stor layout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå