Gå til innhold

Side til søstern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Meget bra start. Flott grafikk.

Ellers så er det vanlig at jenter ser på en med dådyrøyne når det er noe de vil. Søsteren din kan jo være annerledes!

Hvilket dyr i skogen koster mest? Rådyr.

Good Luck

Skrev dådyr først, men syntes det så litt feil ut... :lol:

Lenke til kommentar
Joda, kul side.

Hadde vært kult om scrollen på musa hadde funket i rullevinduet...

Det gjør den da og, men man må bare sørge for å ha fokus på div-elementet (eller iframen) for at det skal virke.

Når man åpner en side i IE tar hele vinduet (_top) fokus. For at div'en skal få fokus må du enten klikke i den eler holde musen over området

sven-o - du kunne jo lagt inn en liten fokus-stjeler sånn for brukervenlighetens skyld :)

Lenke til kommentar

Veldig bra side det der! For å si det sånn, jeg hadde neppe gjort meg så flid hvis jeg skulle lage hjemmeside for kattene til søsteren min. Scrollingen fungerer ikke hos meg heller, men det er bare når jeg bruker Mozilla Firebird, og jeg har lagt merke til det samme problemet på flere sider. Ikke din skyld, med andre ord.

Jeg forstår ikke hvorfor folk maser om den Q-en. Den ligner ikke på en P i det hele tatt spør du meg. Men kanskje du har ordnet den?

PS: Morsomt navn på en hund :)

Lenke til kommentar

Hvorfor så smått!?

Altfor mange som ødelegger ellers helt fine websider, ved å lage et sånt ultra-smått området fullt av scrollbars.

Jeg sitter på en skjerm med 1024x768, og når websiden bare dekker 50% av en så lav oppløsning, da er det ikke helt som det skal.

Gjør den minst 25% større! Da blir den dritbra.

Lenke til kommentar
Hvorfor så smått!?

Altfor mange som ødelegger ellers helt fine websider, ved å lage et sånt ultra-smått området fullt av scrollbars.

Jeg sitter på en skjerm med 1024x768, og når websiden bare dekker 50% av en så lav oppløsning, da er det ikke helt som det skal.

Gjør den minst 25% større! Da blir den dritbra.

Jeg er litt enig i det. Derimot syntes jeg det ser teit ut når folk designer store sider, når formålet med siden bare er å komme med litt info. Blir fort mye tomme områder. Det er da min mening.

Lenke til kommentar

Tja, den ser fint ut, men det er for "tomt". Utenfor den brune klatten er det bare HAUGER med hvitt område, og der burde du fylle opp med ett eller annet, eventuelt forstørre klatten. 256 farger er også ALT for lite. Bortsett fra det er det en veldig søt liten side :)

Lenke til kommentar
Tja, den ser fint ut, men det er for "tomt". Utenfor den brune klatten er det bare HAUGER med hvitt område, og der burde du fylle opp med ett eller annet, eventuelt forstørre klatten.

"Klattens" størrelse forblir uendret, tror jeg. En bekjeden gradient har erstattet HAUGENE med hvitt område.

256 farger er også ALT for lite. Bortsett fra det er det en veldig søt liten side :)

Eh... Hæ? Det er kun menyen som er 256, og det er fordi det er en gif. Jeg trengte transparency, og middels gamle nettlesere har dårlig png-støtte. Helt normalt i webdesign.

BTW... Hvilken del av menyen trenger egentlig mer enn 256? Nei, nå må dere slutte å tulle.... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...