AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hei, jeg har holdt litt på med en dame de siste månedene nå. Alt så ut som det gikk fint, helt til rett før vinterferien da jeg merket at hun plutselig var så "fjern". Vi hadde ikke mye kontakt i vinterferien. Etter vinterferien har inntrykket mitt om at hun har blitt "fjern" og uinteressert bare blitt ytterligere forsterket. Vi har ikke den samme kjemien som vi hadde før. Burde jeg konfrontere henne med det eller la det gå og håpe på det beste? Eventuelt ikke gjøre noe med henne, men istedenfor kaste alt om henne over bord å gå videre før jeg surrer meg inn i tauet og blir dratt med ned i dypet selv? Anonymous poster hash: 063e7...c91 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Viss du selv mener at du ikke har gjort noe for å gjøre henne opprørt eller du ikke ser noen grunn til at hun skal kunne ha gått videre for noe du har gjort ser jeg ingen grunn til å konfrontere henne. Kan være hun ikke syns kjemien var bra i utgangspunktet. Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Vel. Om du ønsker å konfrontere henne eller ei, er vel egentlig bare opp til deg.At noen mennesker har vanskeligheter for å avslutte en relasjon under omstendigheter som ble dårligere enn forventet tidligere (alltid like overraskende nok, ikke sant?), betyr ikke at alle mennesker sliter like mye med det samme akkurat. Du sier dere har holdt på.... Hva i alle dager mener du med det? Hva har dere liksom gjort for og med hverandre da? Jeg antar det tar 2 mennesker å holde på, med hverandre?For det kan jo virke som henne har mistet litt av piffen og interessen for deg ja. Så..Har du gjort noe spesielt fra eller til, som kunne ha påvirket følelsene og interessen hennes?Har du investert noe særlig i dette tror du? Synes du det rart at kjemien mellom dere er forandret?Har du f.eks behandlet hun som dritt og overhodet ikke tatt noe initiativ i hennes retning? Og er det ikke naturlig at interessen ebber ut ettersom følelsene dør ut sakte men sikkert over tid? Du klager på at HENNE er fjern og ikke gidder å vise like mye interesse. Vel.. Da lurer jeg jo på. Hvordan har du selv vært de siste månedene og året, før denne vinterferien? Er rart at hun reagerer slik hun gjør? Hva hadde du selv gjort i hennes sko, tror du? Hvor mye hadde du giddet å akseptere, tror du? Ble mange spørsmål her nå. Mon tro om hvordan interessen din er for å svare på disse.I likhet til hvordan tidligere samtaler mellom dere har gått. Det er jo ikke alltid det nødvendigvis er så moro å snakke med noen som egentlig ikke er så engasjert eller gidder å bry seg om hva det er som blir sagt. Ei gidder å forklare hele situasjonen, men prøver å fortelle minst mulig gjerne?Noe usagt er jo ikke en løgn. Det ble bare bevisst utelatt å fortelle avgjørende deler av sannheten. Og en avvikende oppførsel har som regel en forklaring, men hvis det ikke går an å være ærlig med hverandre og forklare hverandres situasjon engang, så bør man heller ikke ha forhåpninger om at folk gidder å bli værende. For det er overhodet ikke alle situasjoner, betingelser eller forutsetninger som vil bli akseptert.Og da er man like langt. Og det er jo kanskje ikke like godt å vite om hun ikke er så interessert lengre i å snakke med "deg" like mye som henne ikke er like interessert i å prate med "dere". Men man har vel regnet med at det ville bli reaksjoner av dette til slutt uansett, antar jeg? Så hvorfor bry seg før det har går til helvete og nærmer seg kanten, før en selv OGSÅ er blitt misfornøyd. For inntil da så holder det jo med fantasiene og forestillingene sine ser det ut til, som en sitter i ensomheten og trøster seg med.Og blir sykt overrasket når en i ettertid finner ut at en leste situasjonen feil..? Ja, det var veldig snodig gitt. Endret 2. mars 2014 av KleinStein Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Er mulig å prøve å ta en prat med henne for å finne ut hvor landet ligger. Kan gjøres diskret eller mer ditekte. Rart at hun har endret seg sånn da. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Veldig rart. Hvordan har du merket at henne virker mer uinteressert og fjern da? Gidder hun aldri å svare deg f.eks? Det er ikke silent treatment kanskje, eller ignorerer deg generelt evt? Kanskje hun er opptatt med mye annet i hverdagen sin. Kanskje hun jobber mye og liker alenetid gjerne?; Ig kanskje hun (også?) holder på med andre samtidig gjerne? Hva snakker dere om vanligvis? Gidder du å svare henne på hennes ting, eller går det heller mest i ting som du tar opp og heller ønsker å snakke om? Spør du om livet hennes og hva hun går gjennom for tiden? Spør du henne noen gang om hvordan dagen hennes har vært f.eks? Har du egentlig forståelse for noe som helst...? Jeg ser hvert fall ikke helt problemet her. Ønsker du mer kontakt og engasjement, så får du begynne selv et sted og vise mer interesse selv da. Så merker du jo hvordan ståa er, om det er noe i det hele tatt. Og verre er det ikke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2014 Det er nok en grunn til at hun oppfører seg slik, de fleste jenter blir ikke bare helt fjerne uten grunn! :-) Ta en snakk med henne, så slipper du å gå rundt å tenke på det. Anonymous poster hash: 4ee70...d4f 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Det er nok en grunn til at hun oppfører seg slik, de fleste jenter blir ikke bare helt fjerne uten grunn! :-) Ta en snakk med henne, så slipper du å gå rundt å tenke på det. Anonymous poster hash: 4ee70...d4f Damer har mye, men rasjonelt handlingsmønster er ikke en av de tingene. 3 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Har du vært like interessert i henne i det siste, eller har annet kommet foran henne? Det er naturlig å bli tilbakeholden og "fjern" når den andre parten også er det. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Anbefaler å ta en prat. Du virker forberedt på at dette kan gå dunken, og da har du intet å tape. Hvis det er noe galt, er det lite som taler for at det kommer til å bedre seg hvis dere ikke adresserer problemet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Si meg. Du forventer ikke mer av henne enn av deg selv, når det vedrører dette med å vise egen interesse? For det kan jo virke sånn.. Og du har vel ikke tilfeldigvis brukt det siste året på å kvele hele relasjonen og følelsene hennes? Mens hun har bare stått å tatt i mot, og prøvd å støtte deg og få deg til å føle deg selv litt bedre, til tross for denne oppførselen din? Slik at nå sitter du igjen noe forelsket muligens med masse tvetydige følelser, samtidig som du har sørget for at henne ikke skulle ha noen følelser eller interesse for deg lengre? Vel.. Det var jo synd. Men mest for deg da, ser det ut som. Og seriøst.. Er du genuint overrasket over hvordan hun reagerer? Og hva faen forventet du egentlig? Anonymous poster hash: ec284...1d9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå