Zarniwoop Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Skal om litt (i morgen) bestille ny maskin, og lurer på om noen av dere har ThermalTake X3? i så fall skulle jeg gjerne vite litt om hvordan det er? jeg ser med litt bekymring på bilder at brønnene sitter annerledes i forhold til vanlige kabinetter F.eks. Lian-li. Det kommer med 7 kabinettvifter, bråker ikke det fælt? Hvis noen kunne gi meg oversikt over erfaringer dere har hatt ville det hjulpet mye! Zarniwoop out Lenke til kommentar
vargtazz Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei. har også tenkt å kjøpe meg Xaser III. Har derfor ingen erfaringer med det, men kabinettviftene bråker visstnok 21dB * 7 = ca. 30 dB. Jeg synes også brønnene så litt rart plassert ut. Du får jo sikkert bedre diskavkjøling på den måten, da det er større diskoverflate mot kaldlufta fra viftene. Tror det er et veldig bra kabinett. Lenke til kommentar
Zarniwoop Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Det ble Lian-Li på meg... Microplex hadde ikke X3 inne, og jeg ville ikke vente... men på den andre siden har jeg hørt MYE bra om Lian-Li! Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 de har jo ThermalTake X3 på netconnection også Lenke til kommentar
volcomer Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Noen som vet ganske nøyaktig hvor mye et Abit Siluro Gforce 4 Ti4200 OETS kort bråker? Tenker det lager mer enn skarve 30 dB. Er jo som å sove på Gardemoen her jo........ Rullebane 4....... Lenke til kommentar
volcomer Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 :oops: :oops: :oops: Havna vist på feil plass den der.... :oops: :oops: sorry folks!!! Lenke til kommentar
Sabotage Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei. Jeg har også per dags dato tenkt til å kjøpe det kabinettet når jeg skal investere i en ny pc fra komplett i fremtiden. 8) Men, noen som har noen formeninger om åssen strømforsyning jeg skal ha til det? Mvh, Anders. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 De har kabinnetet hos: mpx.no, amraam.no, netconnection.no, microplex.no, 3dfxcool.no, quad.no (billigst!) og databutikken.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå