Hefalumpo Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 jeg har problemer med det trådløste nettet. Jeg legger inn sikkerhetsnøkkelen men får beskjed om at det er "konflikt i sikkerhetsnøkkel for nettverk" . Nøkkelen er definitiv korrekt. Jeg får logget trådløst med mobilen men ikke med pc`n. Internett funger dog med kabel... Må jeg bytte nettverkskortet ? Kjører forøvrig windows 7 Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Testet med å fjern nettverket fra maskinen din og koble deg til på nytt. Eventuelt sett opp et nytt nettverk (ny SSID og PW). Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det kan være at maskinens nettverkskort ikke støtter krypteringsnivået du har satt på router. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Det kan være at maskinens nettverkskort ikke støtter krypteringsnivået du har satt på router. Som jeg skulle sagt det selv. jeg har problemer med det trådløste nettet. Jeg legger inn sikkerhetsnøkkelen men får beskjed om at det er "konflikt i sikkerhetsnøkkel for nettverk" . Nøkkelen er definitiv korrekt. Jeg får logget trådløst med mobilen men ikke med pc`n. Internett funger dog med kabel... Må jeg bytte nettverkskortet ? Kjører forøvrig windows 7 Nei. du må finne en ny driver til nettverkekortet. Hvis du ikke finner selv så har «Telenoreksperten» på telefon 820 90 100 gode lister over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå