3irik Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hei! Jeg har akkurat avtalt å selge en harddisk jeg tidligere har hatt noe sensitiv informasjon på. Jeg er egentlig rimelig sikker på at han som tar over disken ikke er interessert i å få tak i det jeg har hatt på disken, men jeg har uansett lyst til å skrive over alt på disken et par-tre ganger for å være sikker. Hvilket program bør jeg bruke for å skrive over disken flere ganger? Bruker i utgangspunktet windows 7, men jeg har også tilgang på en mac om det ikke finnes noen gode løsninger til windows Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 DBAN er bra saker dersom du vil overskrive disker. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 DBAN er bra saker dersom du vil overskrive disker. Takk! Da skal jeg prøve den! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Med Diskverktøy i OSX skal det være et valg for "secure erase". Endret 3. mars 2014 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå